Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@06:06:10 GMT

خودسوزی مردی مقابل دادگستری فارس

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۳۵۰۴

خودسوزی مردی مقابل دادگستری فارس

آفتاب‌‌نیوز :

مردی که ظهر امروز جلوی دادگستری فارس اقدام به خودسوزی کرده است برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

فرد مصدوم شاکی پرونده کلاهبرداری بوده که یکی از متهمین آن پرونده به هفت سال حبس محکوم و متهم دیگر نیز پس از طی فرايند رسیدگی از اتهام وارده تبرئه شده است.

اکبری معاون قضایی و سرپرست دادگاه های تجدید نظر استان فارس در تشریح پرونده وی با اعلام اینکه تمامی فرايند رسیدگی قضایی در استان فارس به پایان رسیده است گفت: در ادامه روند رسیدگی، رأی دادگاه نسبت به یکی از متهمین پرونده قطعی شده و در مرحله اجرای حکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل اکبری با بیان اینکه رسیدگی به اعتراضات وارد شده به پرونده در فرايند رسیدگی قانونی انجام شده است گفت: برائت متهم دوم پرونده، نافی حقوق شاکی نبوده است. پس از صدور رای تبرئه متهم دوم در دادگاه، اعتراض شاکی در اجرای ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری به دیوان عالی کشور ارسال شده که مورد موافقت دیوان عالی کشور واقع نشده است.

وی با ابراز تأسف از وقوع این حادثه برای مصدوم آرزوی سلامتی کرد و گفت: مسئولان مربوطه در دادگستری استان بلافاصله پس از وقوع حادثه در جهت حفظ حيات مصدوم و تسريع در انجام اقدامات درماني طي هماهنگي فوري با اورژانس و كادر درماني مربوطه رسيدگي به وضعيت وی را بدون فوت وقت پيگيري کردند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خودسوزی دادگستری استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 

علیرضا حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با شکایت شاکی خصوصی پرونده گرانفروشی یک واحد صنفی کالارسان رسیدگی شد.

وی افزود: پس از بررسی مستندات و شواهد، تخلف انتسابی متصدی دفتر شرکت ارسال کالا محرز و متخلف محکوم به بازگرداندن حق شاکی و پرداخت ۸۰ میلیون تومان جزای نقدی شد.

حسن پور گفت: دفاتر حمل بار باید بر اساس مقررات و نرخ‌نامه مصوب کار کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، دریافت وجه بیش از نرخ مصوب، صادر نکردن فاکتور و درج نکردن نرخنامه با واحد صنفی برخورد می‌شود.

شهروندان می‌توانند تخلفات صنفی را از سامانه ارتباطی www.tazirat ۱۳۵.ir یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • تقلب در تعمیر کولر
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد