Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@07:07:49 GMT

چراغ‌سبز ستاره محبوب کونته برای حضور در لیگ‌برتر

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۳۵۲۷

چراغ‌سبز ستاره محبوب کونته برای حضور در لیگ‌برتر

آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی اینتر، برای حضور در لیگ برتر انگلیس چراغ سبز نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که آنتونیو کونته رسما به عنوان سرمربی جدید تاتنهام انتخاب شد. این سرمربی موفق در تابستان نیز از تیم لندنی پیشنهاد داشت اما نهایتاً آن را قبول نکرد؛ با این حال چند ماه بعد و پس از اخراج نونو اسپریتو از تاتنهام، کونته با این تیم به توافق رسید و به نظر می رسد او انگیزه های زیادی دارد تا با تقویت تیمش یک موفقیت دیگر را در کارنامه خود رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از انتخاب آنتونیو کونته به عنوان سرمربی جدید تاتنهام حالا شایعات درباره اهداف نقل و انتقالاتی این سرمربی به اوج خود رسیده است. آرتور ویدال یکی از بازیکنان محبوب سرمربی ایتالیایی محسوب می شود و این دو در نراتزوری با یکدیگر همکاری قابل توجهی داشتند؛ موضوعی که باعث شده حالا شایعاتی پیرامون حضور ستاره شیلیایی در لیگ برتر و باشگاه تاتنهام به گوش برسد.

 

 

 

 

در همین راستا آرتور ویدال نیز برای حضور در لیگ برتر انگلیس چراغ سبز نشان داده است؛ موضوعی که شایعات حضور این بازیکن در تاتنهام را قوت بخشیده است. ویدال در این باره می‌گوید: "من در گذشته فرصت هایی برای حضور در لیگ برتر انگلیس داشتم اما این اتفاق رخ نداد. با این حال هنوز زمان وجود دارد. ما خواهیم دید که امسال چگونه می گذرد، چه اتفاقی خواهد افتاد و سرنوشت آینده من چگونه رقم خواهد خورد. اما امسال می خواهم همه توانم را ارائه بدهم و برای اینتر بجنگم."

اینتر میلان تاتنهام آنتونیو کونته آرتورو ویدال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان تاتنهام آنتونیو کونته آرتورو ویدال برای حضور در لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در خانه تاتنهام به برتری 3-2 دست یافت و موقتا صدرنشین لیگ شد.

دانلود (128.6MB)

دیگر خبرها

  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب