Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@17:09:27 GMT

50 بازی بی شکست در 53 بازی برای یحیی گل محمدی

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۳۵۳۲

پرسپولیس هفته آینده در جریان مسابقات فوتبال لیگ کشورمان برابر تیم فوتبال گل گهر سیرجان به میدان خواهد رفت

دیدار بین 2 تیم پرسپولیس و گل گهر سیرجان پنجاه و سومین دیدار تیم فوتبال پرسپولیس بعد از زمان حضور یحیی گل محمدی به جای کالدرون در جریان مسابقات فوتبال لیگ کشور خواهد بود.

به گزارش طرفداری، یحیی گل محمدی در لیگ نوزدهم در 14 بازی روی نیمکت هدایت تیم فوتبال پرسپولیس نشست، یک باخت برابر ذوب آهن داشت، او در لیگ سال قبل هم به تیم آلومینیوم اراک باخت و امسال این باخت را برابر تیم اراکی تکرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت پرسپولیس 6 بازی بدون باخت هم در جام حذفی برابر حریفان داخلی داشت که البته آمار ضربات پنالتی در محاسبه برد و باخت ها منظور نمی شود.

تیم پرسپولیس در هفته گذشته یکی از بدترین بازیهای تاریخ فوتبالش را برابر تیم آلومینیم اراک انجام داد و بازیکنان این تیم بیشترین ضریب پاس اشتباه را داشتند، حالا پرسپولیس این هفته برابر گل گهر سیرجان به میدان خواهد رفت که جزو تیم های مدعی در مسابقات فوتبال لیگ حرفه ای است.

یحیی گل محمدی در مجموع لیگ و جام حذفی 53 بازی با حریفان انجام داده که از این تعداد 50 بازی بی شکست برای او در مسابقات فوتبال لیگ برتر ثبت شده است تا این آمار یکی از آمارهای فوق العاده برای پرسپولیس تهران در عرصه مسابقات داخلی باشد.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم هنگ کنگ شهری است در بلژیک! / آیتم ویژه طرفداری؛ بازبینی VAR گل سردار آزمون به یوونتوس (یوونتوس 4-2 زنیت) قرارداد ژاوی با بارسلونا 2.5 ساله خواهد بود دلبری کردن CR7 در برگامو؛ نگاه های جالب سولسشر به کریستیانو رونالدو / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسابقات فوتبال لیگ یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی بعد از جدایی از پرسپولیس به چند پیشنهاد خود پاسخ منفی داد تا مدتی استراحت کند و البته پیشنهاد جذابی به دستش برسد. پیشنهاد جذاب از تبریز تیم سابق یحیی رسید و مدیران این باشگاه بعد از جدایی خمز به سراغ جذب گل‌محمدی رفتند. توافقات لازم برای حضور یحیی در تبریز انجام شد و حتی او حمید مطهری را به عنوان دستیار اول خود معرفی کرد. آنطور که از طرف خود باشگاه تراکتور هم اعلام شد، موانعی برای حضور مجدد گل‌محمدی در فوتبال وجود دارد و این باشگاه در تلاش است تا مجوز حضور یحیی را در تبریز بگیرد. از همین رو فعلا حمید مطهری به عنوان نفر اول کادرفنی فعالیت می‌کند و هدایت تراکتور را برعهده دارد.

هنوز وضعیت بازگشت یحیی به فوتبال مشخص نیست. این درحالیست که او با تراکتور به توافق رسیده و قرار بود تا پایان لیگ آینده هدایت این تیم را برعهده بگیرد. آخرین خبر در خصوص بازگشت یحیی این است که احتمال دارد مجوز بازگشت او تا پایان این فصل صادر نشود و او همچنان دور از فوتبال باشد. با این حال اگر این اتفاق رخ دهد و گل‌محمدی نتواند در بازی‌های باقی مانده روی نیمکت تراکتور بنشیند، او از ابتدای فصل آینده به فوتبال باز خواهد گشت و به صورت رسمی هدایت تراکتور را در دست خواهد گرفت.

 

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست