Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین بامیری شامگاه چهارشنبه در یادواره سرداران، فرماندهان و ۲۸۶ شهید شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا تاکید کرد: کاروان پیاده لردگان و خانمیرزا در سال ۱۳۶۵ در قالب سه گروهان و یک گردان عازم خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل شد.
وی افزود: مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا آمادگی دارند تا ۱۲ آبان‌ماه سال آینده برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی با پای پیاده به تهران اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بامیری تصریح کرد: رجزخوانی رزمندگان ایران، چهارمحال و بختیاری و شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در دوران دفاع مقدس لرزه بر اندام صدام، رژیم بعث و استکبار انداخت.
وی با اشاره به تقدیم ۲۸۶ شهید از شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا یادآور شد: از این تعداد ۲۰۹ شهید مختص شهرستان لردگان و ۷۷ شهید مربوط به شهرستان خانمیرزا است.
رییس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری با اشاره به بصیرت و معرفت شهیدان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شهیدان برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران لبیک گفتند و با رشادت‌های خود افتخارآفرینی کردند.
وی گفت: چهار هزار رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا وجود دارد.
به گزارش ایرنا، معاون رییس‌جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برای سفری ۲ روزه وارد چهارمحال و بختیاری شد.
ادای احترام به مقام والای شهدا  لردگان، حضور در هشتمین یادواره شهدای سرداران، فرماندهان و ۲۸۶ شهید شهرستان‌های لردگان و دیدار با ۲ خانواده شهید و جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس از برنامه‌های روز نخست سفر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.
حضور در گزار شهدای شهرکرد و ادای احترام به مقام والای شهیدان چهارمحال و بختیاری، افتتاح آسایشگاه جانبازان، حضور در همایش ایثارگران، شرکت در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حضور در شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از برنامه‌های روز دوم سفر معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به بام ایران است.
چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس افزون‌بر ۲ هزار و ۴۴۰ شهید تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است.
چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان و نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.
لردگان در ۱۷۰ و خانمیرزا در ۱۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران لردگان آلونی چهارمحال وبختیاری نماینده مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران لردگان آلونی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران لردگان آلونی چهارمحال وبختیاری نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های لردگان و خانمیرزا بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری دوران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین

مدیر مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) گفت: ثبت‌نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین حسینی در مشهد مقدس آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمد رجبی اظهارداشت:اعضای کاروان پیاده انصار‌الحسین (ع) وابسته به مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم مشهد، برای بیست و چهارمین سال پیاپی از مشهد مقدس تا کربلای معلی را با پای دل طی خواهند کرد.

وی افزود:ثبت نام در این کاروان مخصوص برادران است که از هم اکنون آغاز و تا پنجم خرداد ماه ادامه دارد.

رجبی تصریح کرد:کاروان پیاده انصار‌الحسین (ع) برای بیست و چهارمین سال پیاپی، در 25 خرداد امسال با برگزاری مراسم بدرقه در مشهد، بعد از زیارت بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع)، عازم کربلای معلی خواهند شد.

مدیر مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) گفت: علاقه مندان برای ثبت نام در این کاروان و حضور در طولانی‌ترین مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی می‌توانند با شماره تلفن‌های 09159061410، 09159101510 و 05133712305 تماس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد:متقاضیان برای ثبت نام حضوری نیز می‌توانند صبح‌ها از ساعت 8 الی 12 و عصرها از ساعت 16 الی 20 به مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) واقع در مشهد مقدس، شهرک شهید رجایی، روبه‌روی حر 23 مراجعه کنند.

رجبی اظهارکرد:کاروان پیاده انصار الحسین، یک کاروان مردمی است که اعضای این کاروان حدود 2 هزار کیلومتر در خاک ایران پیاده روی می‌کنند و با عبور از 5 استان کشور از طریق مرز شلمچه و پس از طی تشریفات قانونی وارد خاک عراق خواهند شد و سپس با میلیون‌ها زائر حسینی همراه و ادامه مسیر را در خاک عراق به سمت کربلای معلی پیاده‌روی خواهند کرد و در آستانه اربعین حسینی در حرم سید و سالار شهیدان نائب‌الزیاره مردم شریف ایران و تمامی دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خواهد بود.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد