Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – استقلال در بازار نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب دو بازیکن خارجی شد. رودی ژستد و کوین آرتور یامگا بازیکنانی هستند که با نظر فرهاد مجیدی به جمع آبی های پایتخت اضافه شدند و طی روزهای گذشته اخباری درخصوص میزان قرارداد بازیکنان جدید و خارجی استقلال در فضای مجازی منتشر شد.

طبق اطلاعات موثقی که از باشگاه استقلال رسیده، مدیریت باشگاه قصد داشته است پس از جذب کوین یامگا و رودی ژستد، تصویر قرارداد این دو بازیکن را به شکل رسمی منتشر کند اما از آنجایی که بندی مبنی بر محرمانه بودن این توافق نامه در متن قرارداد هر دو بازیکن وجود داشت، استقلالی ها قادر به انتشار آن نخواهند بود و همین مسئله باعث گمانه زنی ها و شایعاتی درخصوص مبلغ قرارداد ژستد و یامگا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا مشخص شد که مبلغ قرارداد کوین یامگا با استقلال ۳۰۰ هزار دلار است که برای جدایی این بازیکن از وایله بولد کلاب، بندی در قرارداد یامگا با آبی پوشان وجود دارد تا از میزان قرارداد او مبلغی به باشگاه دانمارکی پرداخت شود تا او بتواند با فسخ قرارداد، بدون مشکل راهی ایران شود. البته این بند در قرارداد سال دوم یامگا وجود ندارد.

در مورد رودی ژستد نیز رقم منتشره در فضای مجازی صحت نداشته و مبلغ قرارداد این بازیکن سالیانه ۳۰۰ هزار یورو است که البته هزینه ای جدا بر این رقم بابت دریافت رضایت نامه به باشگاه پانه تولیکوس یونان پرداخت شده است تا این مهاجم بلند قامت بتواند بدون مشکل با استقلال قرارداد امضا کند. لازم به ذکر است که از میزان مبلغ پرداختی به باشگاه یونانی اطلاعاتی در دست نیست.

بدین ترتیب استقلالی ها برای جذب یامگا ۳۰۰ هزار دلار پرداخت کرده اند که این رقم شامل پرداخت بند فسخ این بازیکن به باشگاه وایله بولد کلاب نیز هست و آبی پوشان برای جذب رودی ژستد نیز ۳۰۰ هزار یورو هزینه کرده اند که مبلغ دریافت رضایت نامه این مهاجم به صورت جدا به پانه تولیکوس پرداخت شده است. 

با تبدیل ۳۰۰ هزار دلار یامگا به یورو (حدود ۲۶۰ هزار یورو) مشخص شد که استقلال به طور کلی حدود ۵۶۰ هزار یورو برای جذب قرارداد سال اول دو بازیکن خارجی خود هزینه کرده که البته باید رقم پرداختی آبی پوشان به پانه تولیکوس را نیز در نظر گرفت که تاکنون میزان آن مشخص نشده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رودی ژستد کوین یامگا رودی ژستد کوین یامگا رودی ژستد دو بازیکن هزار یورو ۳۰۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی که به عنوان یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود، ۶ دیدار حساس و فینال گونه تا پایان مسابقات دارد. نساجی در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان رو در روی ذوب آهن قرار گیرد.

نساجی برای این بازی می‌تواند از محسن کریمی مهاجم تازه به خدمت گرفته خود استفاده کند. این بازیکن پس از جدایی از خوشه طلایی ساوه در تمرینات نساجی حضور یافت و پس از تأیید ساکت الهامی با این باشگاه قرارداد امضا کرد و همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

کریمی که سابقه بازی برای استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد در صورت صلاحدید الهامی می‌تواند در دیدارهای باقی مانده به میدان برود. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل است و در صورت رضایت کادر فنی تمدید خواهد شد.

تیم‌های نساجی و ذوب آهن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6089902

دیگر خبرها

  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند