Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی کلانترزاده به مناسبت ایام «روز قم» با اشاره به سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به قم اظهار کرد: یک هزار و ۲۴۰ سال است که در شهر قم همسایه بانوی نور و کرامت هستیم و از همان زمان، میزبانی از ایشان را تمرین کرده‌ایم.

وی افزود: امسال هم به مناسبت سالروز این اتفاق فرخنده، ویژه‌برنامه‌های مختلفی توسط شهرداری قم تدوین‌شده و در این روزها اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری قم به مناسبت روز قم گفت: ۲۷ برنامه تهییجی با محوریت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم و باهدف ایجاد جو شادی عمومی و افزایش نشاط اجتماعی طرح‌ریزی‌شده است، برنامه‌هایی که اقشار مختلف مردم را پوشش می‌دهد و هر طیف و سلیقه‌ای را در برمی‌گیرد.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت غیرحضوری ویژه ساکنان دیگر شهرها و حتی دیگر کشورها تدوین شده‌اند و جدول به‌روز این برنامه‌ها تا ایام رحلت حضرت معصومه (س) از طریق رسانه‌های شهرداری قم به اطلاع علاقه‌مندان رسانده می‌شود.

کلانترزاده با تشکر از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قم به جهت حمایت از این برنامه‌ها عنوان کرد: حمایت و حضور چشمگیر مردم در این برنامه‌ها هم موجب دلگرمی مجموعه مدیریت شهری و خادمین شهرداری قم خواهد بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم بابیان اینکه برای دومین سال متوالی، جشنواره رسانه‌ای شهر ما ویژه اصحاب رسانه و همه شهروندان از روز سه‌شنبه ۱۱ آبان ماه فرآیند اجرایی خود را آغاز کرد، گفت: از دیگر برنامه‌های این روز می‌توان به رونمایی از کتاب «فرهنگ شهروندی» با ادبیاتی کودکانه در صحن رسمی شورای شهر اشاره کرد.

وی ادامه داد: همچنین شهردار قم در برنامه گفتگوی ویژه خبری و به میزبانی صداوسیمای مرکز قم حضور یافته و به‌صورت مستقیم با مردم شهر گفت‌وگو کردند.

کلانترزاده با اشاره به شروع جشنواره‌ها و برنامه‌های ورزشی ویژه گرامیداشت دهه قم از روز یکشنبه عنوان کرد: این جشنواره با حضور بیش از ۳۰ گروه آغازشده و زمینه‌ای برای ایجاد جو شادی و سلامتی عمومی به وجود آورده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اضافه کرد: همچنین مرکز فرهنگی و تاریخی گنبد سبز باهمت مجموعه شهرداری قم و سازمان فرهنگی هنری در جوار امامزاده علی بن جعفر (ع) بازگشایی شد و هر شب از ساعت ۱۹، مراسم جشن شادیانه به یمن ایام سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم در این مکان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقات غیرحضوری با محوریت سایت شهرداری قم خبر داد و گفت: سه عنوان مسابقه برای این روزها تدارک دیده‌شده که از آن جمله می‌توان به مسابقه کتاب‌خوانی اشاره کرد.

کلانترزاده بابیان اینکه اجرای سرود و تئاتر خیابانی در ۲۰ نقطه از قم در دستور کار قرارگرفته است خاطرنشان کرد: هدف از تمام این برنامه‌ها، ایجاد جو شادی عمومی و افزایش نشاط اجتماعی شهروندان و زائرین در تمام نقاط سطح شهر است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: هر کس در هر شغل و جایگاهی می‌تواند خادم شهر و حرم حضرت معصومه (س) باشد، اینکه رفتار درست و محبت‌آمیزی با زائران و مسافرانی داشته باشیم که به قم می‌آیند، همین کار کوچک بزرگ‌ترین خدمت به فرهنگ و مکتب اهل‌بیت (ع) و بانوی کرامت خواهد بود.

کد خبر 5343385

منبع: مهر

کلیدواژه: قم شهرداری قم حضرت معصومه س ویروس کرونا بوشهر یوم الله 13 آبان کرمانشاه آمار کرونا واکسن کرونا گرگان شهرداری قم لیگ برتر فوتبال ایران بارش باران پدافند غیرعامل ایلام عکس استانها شیوع کرونا برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، فرماندار شهر تهران گفت: در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران شامل تهران، ری، شمیران، اسلامشهر و پردیس، ۳۲ نامزد رقابت می‌کنند و ۱۶ نماینده انتخاب خواهند شد.

احمد قیومی افزود:از ۱۳ اردیبهشت فرایند رسمی تبلیغات انتخابات آغاز شد که تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت تبلیغات ادامه دارد و روز ۲۱ اردیبهشت؛ آغاز رای گیری خواهد بود.

آقای قیومی با اشاره به اینکه این انتخابات تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری الکترونیک انتخابات ۶۰ هزار نفر آمادگی لازم را کسب کردند و آموزش شهروندان نیز آغاز شده است.

وی در باره چگونگی برگزاری الکترونیک انتخابات گفت: پس از اخذ کارت ملی از شهروندان و ثبت در دستگاه احراز هویت برای بررسی شرایط رای دادن، کارتی تحویل شهروندان می‌شود که روی صندوق گذاشته و کد‌های نامزد‌ها را وارد می‌کنند و پس از انتخاب و تایید نامزد‌های منتخب دکمه اتمام رای را زده و برگه نهایی داخل صندوق اخذ رای می‌افتد.

دیگر خبرها

  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • شهر و حیات مدنی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر