Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه منطقه گردشگری گاوازنگ به زودی وارد حریم شهری زنجان می‌شود، گفت: طرح توسعه منطقه گردشگری "گاوازنگ" به اداره‌کل راه و شهرسازی سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، جلسه هماهنگی نمایشگاه ساختمان ظهر امروز با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان و مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان در اداره‌کل راه و شهرسازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود بیات‌منش مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در این جلسه با ابراز خرسندی از برگزاری نمایشگاه‌ ساختمان در استان گفت: برگزاری نمایشگاه‌های اینچنینی به پویا شدن اقتصاد در استان کمک می‌کند. واقعیت این است که صنعت ساختمان تاثیر بسیار زیادی در راه افتادن چرخه اقتصادی کشور دارد و باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه باید چرخه جهش مسکن در استان زنجان راه‌اندازی شود، گفت: خوشبختانه وضعیت استان زنجان در سال‌های گذشته در حوزه مسکن و ساختمان خوب بوده است. در حال حاضر این اداره‌کل به خوبی ساخت 15 هزار مسکن طرح اقدام ملی را پیش می‌برد و طبق آمار در کشور جزء استان‌های پیشتاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید بر اینکه رشد ساخت مسکن فقط محدود به شهر زنجان نشده است، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها مقرر شده است که ساخت مسکن در دیگر شهرهای استان زنجان نیز با قدرت انجام شود.

بازدید استاندار زنجان از نمایشگاه تخصصی ادوات و ماشین‌‌های کشاورزی ‌+ تصاویرگزارش| تلخی پساب شهری بر کام مردم؛ شهرک‌های صنعتی زنجان از بهترین آب استفاده می‌کنندچند درصد واحدهای صنعتی و‌ تولیدی استان زنجان در تملک بانک‌‌هاست؟

وی در ادامه به سهمیه 60 هزار واحدی طرح جهش تولید مسکن اشاره کرد و گفت: خوشبختانه دولت سیزدهم اقدامات خوبی را در حوزه مسکن آغاز کرده و امیدواریم با احداث این تعداد مسکن نیاز جامعه مرتفع شود.

بیات‌منش در ادامه به ظرفیت خوب جغرافیایی استان زنجان اشاره کرد و گفت: در شعاع 400 کیلومتری استان زنجان 50 درصد جمعیت کشور زندگی می‌کند و این نشان دهنده موضعیت خوب مکانی استان زنجان است. باید بتوانیم از این ظرفیت به‌خوبی در راستای رشد و توسعه استان استفاده کنیم.

وی زنجان را بهترین محل برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران توصیف کرد و افزود: یکی از مولفه‌های حضور سرمایه‌گذاران در استان زنجان برگزاری نمایشگاه‌های مختلف است که از مدیریت جدید این مجموعه برای استفاده از این ظرفیت سپاسگزاری می‌کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان برگزاری نمایشگاه‌ ساختمان را فرصت بسیار خوبی برشمرد و عنوان کرد: قطعا اداره‌کل راه و شهرسازی در این نمایشگاه حضور پررنگی خواهد داشت و از ظرفیت پیمانکاران برای حضور در این نمایشگاه استفاده می‌کند.

وی وجود نمایشگاه‌های بین‌المللی را در منطقه گردشگری گاوازنگ فرصت خوبی برشمرد و افزود: به زودی اداره‌کل راه و شهرسازی منطقه گردشگری گاوازنگ را در دست می‌گیرد. گاوازنگ به زودی وارد حریم شهری می‌شود و اداره‌کل برای استفاده از ظرفیت گردشگری این منطقه برنامه‌های ویژه‌ای دارد. طرح مطالعاتی گاوازنگ وارد فاز اجرا شده و خبرهای خوبی در آینده در انتظار مردم استان زنجان است.

حمایت همه جانبه مسئولان استانی از برگزاری نمایشگاه‌ها

در ادامه جلسه سید رضا قندیلی مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان با تقدیر از حمایت همه جانبه اداره‌کل راه و شهرسازی برای برگزاری نمایشگاه ساختمان گفت: متاسفانه کرونا سبب شده بود که برگزاری نمایشگاه‌ها با وقفه دو ساله مواجه شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مسئولان استانی حمایت همه جانبه‌ای را برای برگزاری نمایشگاه‌ها دارند، گفت: تا پایان سال چندین نمایشگاه تخصصی در استان برگزار خواهد شد و معتقدیم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی اقتصاد استان را پویا خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان منطقه گردشگری گاوازنگ اداره کل راه و شهرسازی برگزاری نمایشگاه ها استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان

 رحمتی در خصوص بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان گفت: این موضوع باید توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور انجام شود.

وی افزود: عملیات ترمیم روکش آسفالت آزادراه زنجان –تبریز به طول ۲۱۰ کیلومتر شروع شده و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

رحمتی گفت: در این مسیر دو محور مهم وجود دارد که محور اول به طول ۵۳ کیلومتر بسیار اساسی بوده و قرار است کل آسفالت این محور تعویض شود ۱۶۰ کیلومتر دیگر هم نوسازی و بهسازی می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مجموع در این جاده ۲۱۰ کیلومتر باید تامین منابع شود و در اختیار مجموعه راهداری قرار گیرد که مصوب شد ادامه داد: با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی، بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به طول ۲۱۰ کیلومتر از محل منابع در اختیار سازمان مذکور با فوریت با اعتبار یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان که ۴۰۰ میلیارد تومان از محل قیر رایگان توسط وزارت راه و شهرسازی و۷۰۰ میلیارد تومان هم از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تامین می‌شود.

وی افزود: آزادراه پیامبر اعظم (ص) یا همان آزادراه تبریز- زنجان یکی از موضوعات مهمی بود که در سفر روز جمعه وزیر راه و شهرسازی به استان مطرح شد چراکه همه مردم نسبت به وضعیت این مسیر معترض هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان