Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@04:42:16 GMT

یاران کریمی، بازنده مقابل پرافتخارترین تیم کویت

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۳۷۱۷

یاران کریمی، بازنده مقابل پرافتخارترین تیم کویت

تیم فوتسال زنان سلوی الصباح هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان کویت را در حضور ستاره ایرانی خود با شکست به پایان برد.

به گزارش "ورزش سه" در روز آغاز هفته چهارم لیگ برتر فوتسال زنان کویت، تیم سلوی الصباح که فرشته کریمی را در ترکیب خود دارد، به مصاف تیم الکویت که قهرمان دو دوره متوالی فوتسال زنان کویت و پرافتخارترین تیم فوتسال زنان این کشور به شمار می‌رود، رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرشته کریمی پس از درخشش در بازی قبلی و به ثمر رساندن 6 گل و ساخت 5 گل، به دنبال آن بود تا در مقابل حریف نامدار هم بتواند بدرخشد؛ اما حضور کریمی در ترکیب سلوی الصباح برای رسیدن به موفقیت مقابل الکویت کافی نبود، چرا که تیم بازیکنان کم‌تجربه‌ای را در ترکیب خود داشتند و فرشته کریمی سه پاس کلیدی را در دهانه دروازه الکویت ارسال کرد که به شکلی عجیب همبازیان او در گلزنی ناکام بودند!

 

نیمه اول با برتری 4 گله الکویت به پایان رسید و در نیمه دوم مطابق انتظارات، آن‌ها مالک توپ و میدان بودند و توانستند 3 بار دیگر دروازه سلوی الصباح را باز کنند تا شکستی سنگین در انتظار یاران فرشته کریمی باشد و آن‌ها با نتیجه 7-0 از میدان مسابقه خارج شدند؛ در پایان نیمه دوم، یک فرصت عالی گلزنی نصیب کریمی شد اما درخشش گلر الکویت اجازه گلزنی به مهاجم ایرانی را نداد.

 

جالب آن‌که در بخشی از مسابقه، فرشته کریمی که با اختلاف سنی بسیاری نسبت به همبازیان جوان خود، باتجربه‌ترین بازیکن سلوی الصباح به شمار می‌رود، از زمین مسابقه خارج شد و با فریادهای خود همبازیانش را مدیریت می‌کرد.

 

با این وصف، فرشته کریمی ستاره ایرانی تیم سلوی الصباح در پایان سومین هفته حضورش در فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان کویت شمار گل‌هایش تغییری نکرد و او با 6 گل و 6 پاس‌گل همچنان سومین گلزن برتر فصل به شمار می‌رود.

فرشته کریمی فوتسال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرشته کریمی فوتسال بانوان فوتسال زنان کویت سلوی الصباح فرشته کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف هزار و ۶۳۰ فرشته زمینی در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرشته‌های روی زمین در این مراسم که در فضایی روح‌بخش و بانشاط برگزار شد؛ آغاز فصل عبادت و بندگی خود را جشن گرفتند.

در این مراسم احکام و تکالیف شرعی به دانش آموزان یادآوری و تعلیم داده شد.

هدف از برگزاری این مراسم تشویق، آشنایی و انس هر چه بیشتر نوجوانان با مسائل، احکام و آموزه‌های دینی در فضایی شاد و خاطره انگیز بود.

دیگر خبرها

  • امیر کویت فردا عازم قاهره می‌شود
  • مشعل الصباح امیر کویت فردا عازم قاهره است
  • جشن تکلیف هزار و ۶۳۰ فرشته زمینی در ملایر
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • گل اول فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره