Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@08:20:30 GMT

سبقت یحیی از خودش و تساوی با کالدرون

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۴۱۰۳

سبقت یحیی از خودش و تساوی با کالدرون

پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی در سه هفته نخست ۶ امتیاز جمع‌آوری کرده که در مقایسه با هفت فصل که قهرمان شدند، آماری متوسط به حساب می‌آید.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در سومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران میهمان تیم آلومینیوم اراک بود و در نهایت با حساب یک بر صفر به نماینده استان مرکزی باخت تا پس از ۲ پیروزی مقابل فولاد خوزستان و نساجی مازندران، اولین باخت فصل را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان تهرانی در ۶ فصل اخیر برای بار دوم در سه هفته ابتدایی طعم تلخ باخت را چشیدند. پیش از این در لیگ نوزدهم و با هدایت گابریل کالدرون شاهد این قضیه بودیم. آنها در هفت فصلی که قهرمانی لیگ را به دست آوردند تنها در همین لیگ نوزدهم بود که در سه هفته نخست یک بار شکست را پذیرا شدند و در ۶ فصل دیگر باختی نداشتند.

آمار پرسپولیس در سه هفته نخست فصولی که قهرمانی را در لیگ برتر به دست آوردند به شرح زیر است:

لیگ اول(علی پروین) : ۵ امتیاز/ یک برد و ۲ تساوی

لیگ هفتم(افشین قطبی) : ۹ امتیاز/ سه برد

لیگ شانزدهم(برانکو ایوانکوویچ) : ۷ امتیاز/ ۲ برد و یک تساوی

لیگ هفدهم(برانکو ایوانکوویچ) : ۹ امتیاز/ سه برد

لیگ هجدهم(برانکو ایوانکوویچ) : ۷ امتیاز/ ۲ برد، یک تساوی

لیگ نوزدهم(گابریل کالدرون) : ۶ امتیاز/ ۲ برد و یک باخت

لیگ بیستم(یحیی گل‌محمدی) : ۵ امتیاز/ یک برد و ۲ تساوی

لیگ بیست و یکم(یحیی گل‌محمدی) : ۶ امتیاز/ ۲ برد و یک باخت

 پرسپولیس تنها در لیگ نوزدهم در سه هفته نخست شکست خورد و در نهایت قهرمانی را به دست آورد.

 سرخپوشان تهرانی در لیگ‌های هفتم و هفدهم تمام امتیازات را در سه هفته اول به دست آوردند.

تیم یحیی در حال حاضر و در مقایسه با فصولی که قهرمان شد در سه هفته نخست جایگاه پنجم را به صورت مشترک با فصل نوزدهم به دست آورده است. آنها در لیگ‌های اول و بیستم پنج امتیاز را مال خود کرده بودند.

 یحیی گل‌محمدی در لیگ بیستم و در سه هفته نخست پنج امتیاز را به دست آورد و حالا با وجود اینکه یک باخت را در کارنامه داشته، یک امتیاز بیشتر به دست آورده است. او نسبت خودش با پیشرفتی یک امتیازی روبرو بوده است و با عملکرد گابریل کالدرون برابری می‌کند.

باید دید در پایان این فصل پرسپولیس در چه جایگاهی قرار خواهد گرفت. آیا ماجرای لیگ نوزدهم تکرار می‌شود یا سرنوشتی دیگر برای آنها رقم خواهد خورد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ علی پروین لیگ بیستم گابریل کالدرون تیم فوتبال پرسپولیس سه هفته نخست یحیی گل محمدی لیگ نوزدهم تساوی لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت

مصاف قهرمان فصل گذشته سری A با شاگردان دانیله دروسی در ناپل با تقسیم امتیازات به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا، امشب (یکشنبه) از ساعت 19:30 به وقت تهران دو بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای شهر ناپل، تیم‌های فوتبال ناپولی و رم به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

در این بازی که هر یک از تیم‌ها، یک بار از حریف خود پیش افتاد، ابتدا رم توسط پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی در دقیقه 59 دروازه حریف را باز کرد. این پنالتی را سردار آزمون مهاجم ایرانی رمی‌ها گرفت که از ابتدا تا دقیقه 69 در ترکیب روسونری حضور داشت و با خطای ژسوس بازیکن ناپولی در محوطه جریمه تیم میزبان نقش بر زمین شد.

ناپولی در دقیقه 65 با گلزنی ماتیاس اولیویرا کار را به تساوی کشاند و در دقیقه 84 با گلی که ویکتور اوسیمن از روی نقطه پنالتی زد، ورق را به سود خود برگرداند. رم اما از این بازی دست خالی برنگشت چرا که درست یک دقیقه به پایان مسابقه، مهاجم انگلیسی‌اش تامی آبراهام گل تساوی را به ثمر رساند.

آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی

 

با این نتیجه رم 59 امتیازی شد و بالاتر از آتالانتایی که در بازی همزمان امپولی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد، در رده پنجم باقی ماند، هرچند با یک بازی بیشتر. ناپولی هم با 50 امتیاز کماکان در رده هشتم جدول ایستاده است.

در آخرین بازی امشب سری A از ساعت 22:15 فیورنتینا پذیرای ساسولو خواهد بود.

در جدول رده‌بندی سری A، اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با 89 امتیاز صدرنشین است، میلان با 70 امتیاز در رده دوم قرار دارد و یوونتوس 65 امتیاز نیز سوم است.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند