Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ پاسداران هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک شدند و بلافاصله برای بررسی دقیق تر این خودرو را متوقف کردند.

به گزارش رکنا، وی اظهارکرد: نفرات حاضر در این خودروی سواری به محض مشاهده ماموران با خودرو متواری شدند اما در نهایت خودرو متوقف و تعداد دو نفر مظنون نیز دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رد رشوه از ناحیه پلیس ملایر و دستگیری قاتل فراری

سلگی ادامه داد: با هماهنگی‌های قضائی و با دقت نظر ماموران این یگان مشخص شد که یکی از متهمان با هویت مشخص به اتهام ارتکاب قتل در یکی از استان‌های همجوار تحت تعقیب قانونی قرار دارد.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: با توجه به شرایط پیش آمده، متهمان با پیشنهاد ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد و مقادیری قابل توجهی طلاجات شامل پلاک، انگشتر، گوشواره و دستبند طلا تلاش کردند تا از دست ماموران قانون رها شوند،اما بلافاصله این موضوع با رد پیشنهاد رشوه، صورتجلسه و به همراه متهمان و سایر مستندات این پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

سلگی خاطرنشان کرد: اقدام مثبت و حس وظیفه شناسی کارکنان خدوم پلیس در واقع نماد احساس مسئولیت و داشتن وجدان کاری در انجام ماموریت‌های خطیر حوزه برقراری نظم و امنیت است.

فرمانده انتظامی ملایر از شهروندان که همواره پشتیبان، همراه و همگام با خدمتگزاران خود در فرماندهی انتظامی بوده و هستند درخواست کرد: هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت و تقدیر خود را نسبت به عملکرد پلیس از طریق شماره تلفن ۱۹۷(دفتر نظارت همگانی بازرسی پلیس ملایر) ارائه دهند تا مورد مطالعه و بررسی های کارشناسی قرار گیرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قاتل فراری اخبار حوادث قاتل دستگیری قاتل فراری ملایر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت سحر قریشی بازار آزاد فال سردار آزمون زنیت سردار آزمون ایران قیمت دلار سحر قریشی و مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌