Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن بامری نژاد معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با توجه به قرارگیری در اواسط دوره مالی امسال  عملیات انبارگردانی این شرکت با هدف کنترل موجودی و تایید صحت اطلاعات ثبت شده در بانک اطلاعاتی مربوط به موجودی‌های این شرکت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن بامری نژاد اظهار داشت: این بازرسی در انبار شرکت مشتمل بر انبار مرکزی و سایر انبار‌های این شرکت در سطح استان انجام شد.

وی ادامه داد: این برنامه با حضور چهار تیم و ۱۲ نفر از نمایندگان فنی، مالی، مسولان انبار، حراست، انفورماتیک و سایر حوزه‌های این شرکت به مدت ۱۰ روز و از تاریخ ۱ تا ۱۰ آبان ماه سالجاری انجام شد.

بامری نژاد با بیان اینکه انبارگردانی نقش موثری دراثربخشی فرآیند‌های سازمانی دارد تصریح کرد: عملیات انبارگردانی در راستای رعایت قوانین و مقررات مالی و محاسباتی، تقویت کنترل‌های داخلی و مراقبت از سرمایه‌های شرکت، نظارت برصحت فرآیند انبار، نگهداری و تأمین اجناس مورد نیاز پروژه‌ها شناسایی و در نهایت تفکیک اقلام موجودی نو، مستعمل، اسقاطی و راکد مازاد بر نیاز شرکت انجام می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: براساس استاندارد‌های حسابداری حداقل سالی یک نوبت کار انبارگردانی باید انجام شود که با توجه به ابعاد و اهمیت کالا‌ها این زمان می‌تواند کوتاه‌تر هم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق برق رسانی انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در سال گذشته ۳۹ درصد سرقت تجهیزات شبکه برق در استان کاهش و وصول مطالبات ۸۶ درصد افزایش و شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از گرید A به A+، در خدمتگزاری به مردم ارتقاء یافته است.

وی توسعه شبکه برق، اصلاح انشعاب‌های فرسوده، فرهنگ سازی و تشویق مشترکان به مدیریت مصرف را از جمله برنامه‌های این شرکت برای گذر از اوج بار تابستان امسال دانست.

مرادی به ۱۸۰ اقدام ابلاغی وزارت نیروی برای مدیریت مصرف برق در اوج بار مصرف تابستان امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی در این ایام باید جلوگیری کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است