Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@22:17:52 GMT

رونمایی از جانور مفهومی شورولت +عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۴۲۴۵

رونمایی از جانور مفهومی شورولت +عکس

شورولت با یک هیولای آفرود که ظاهری شبیه محصولات نظامی داشته روانه نمایشگاه SEMA شده است.

به گزارش مشرق، شورولت با یک هیولای آفرود که ظاهری شبیه محصولات نظامی داشته روانه نمایشگاه SEMA شده است. این خودروی مفهومی Beast نام دارد و خب انتظار نمی‌رود که آن را به زودی در خیابان‌ها ببینیم.این جانور از شاسی کوتاه شده شورولت سیلورادو استفاده کرده و بخش بالایی از لوله فولادی بوده و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به پانل‌های بدنه زاویه‌دار و بخش جلویی خاص اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودرو تنها دارای درب و شیشه جلو بوده و در بخش سقف نیز یک نوار نورانی کوچک دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید

سرشاخ شدن تویوتا GR۸۶ با سوبارو BRZ +عکس

بخش عقبی نیز یک جفت لاستیک زاپاس فول سایز را نگه داشته است.نیروبخش این جانور پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار LT۴ است که قدرت ۶۵۰ اسب بخاری تولید کرده و با گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک، جعبه انتقال دو سرعته و سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کند.

سیستم تعلیق Beast نسبت به سیلورادو استاندارد یک دگرگونی اساسی را تجربه کرده است. در بخش جلو بازوهای کنترل بالایی و پایینی با میله‌های قابل تنظیم مسابقه‌ای دیده می‌شوند.

در بخش عقب نیز از طراحی ۵ اتصالی با شوک‌های قابل تنظیم استفاده شده است. این خودروی مفهومی همچنین به لاستیک‌های ۳۷ اینچی آفرود و رینگ‌های ۲۰ اینچی مجهز است.این تنظیمات باعث ایجاد فضای بازی ۳۰.۴۸ سانتی‌متری برای چرخ های جلو و ۳۹.۳۷ سانتی‌متری چرخ های عقب می‌شوند.

فاصله بین چرخ های روبرویی نیز ۲۳۱.۱ سانتی‌متر و ارتفاع خودرو از سطح زمین نیز ۳۴.۲۹ سانتی‌متر است.شورولت تصاویری از کابین را منتشر نکرده اما گفته که این بخش طراحی مینیمالیستی و کاربردی دارد.

در بخش جلوی کابین دو نمایشگر هفت اینچی وجود داشته و سرنشینان نیز روی صندلی‌های مسابقه‌ای ریکارو می‌نشینند.ظاهر کلی Beast ما را به یاد خودروی نظامی جنرال موتورز دیفنس می‌اندازد.

این خودرو توانایی حمل ۹ نظامی را داشته و به پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۸ لیتری توربودیزل دورامکس با قدرت بیش از ۱۸۶ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متر مجهز است.

منبع: پدال

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان اتومبیل خودرو برند فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت

اردلان محمدپور رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته جاری در جنوب آذربایجان‌غربی حاکم خواهد شد که در برخی مناطق با افزایش ابر و وزش باد ملایم همراه است.

وی اضافه کرد: این وضعیت پایداری هوا تا اواسط هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین ۳ تا ۴ درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می‌کند.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: از فردا به تدریج از غلظت گرد‌و‌غبار در آسمان منطقه کاسته و کیفیت هوا نیز بهتر خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین و تکاب با حداقل دمای ۴ درجه سانتی‌گراد سردترین شهر‌های آذربایجان‌غربی بود؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین ۸ و ۲۵ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

ایستگاه هواشناسی مهاباد در سال ۱۳۳۵ به عنوان ایستگاه باران‌سنجی راه‌اندازی شد و از سال ۱۳۶۴ به ایستگاه سینوپتیک (اصلی) ارتقا یافت و در طول شبانه‌روز (هر ساعت یک بار) تغییرات هواشناسی در آن اندازه‌گیری و ثبت می‌شود.

شهرستان مهاباد علاوه این ایستگاه هواشناسی سینوپتیک، دارای ۷ ایستگاه باران سنجی است.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا ۲۰۵۰
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا سال ۲۰۵۰
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • برگزاری نشست روایتگری بیداری در اروند
  • انسان مدرن اولیه تک‌شاخ سیبری را دیده بود
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • روایت بیداری در آبادان