Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش ایرنا، رستم قاسمی شامگاه چهارشنبه در حاشیه افتتاح قطعه اول محور سمنان به فیروزکوه، افزود: ۱۰ کیلومتر از محور سمنان به فیروزکوه افتتاح شد و ۲۷ کیلومتر باقیمانده با توجه به انتخاب پیمانکار امشب کلنگ زنی شد و کار خود را آغاز می‌کند و زودتر از زمان بندی اعلام شده به پایان می‌رسد. 

وی ادامه داد: با توجه به ترافیک موجود در این محور، تلاش می‌شود تا با پیگیری و رصد مداوم، طرح محور سمنان به فیروزکوه هر چه زودتر به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قاسمی اظهار داشت: طرح های دیگر راهسازی استان سمنان فردا بازدید می‌شود و جهت سرعت بخشیدن به این محورها اعتبارهای لازم پیش بینی می‌شود. 

وی تاکید کرد: بررسی‌ محورهای مواصلاتی استان سمنان و طرح های در دست اجرا در دستور کار قرار دارد تا با پیش‌بینی اعتبار لازم سرعت بگیرد. 

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به سهم مشخص شده استان سمنان، کلنگ زنی تعدادی طرح مسکونی در قالب قانون ملی مسکن فردا انجام می‌شود تا بتوانیم به تعهد خود در راستای ساخت چهار میلیون مسکن در چهار سال، عمل کنیم.

به‌ گزارش ایرنا، محور سمنان به فیروزکوه به طول ۶۰ کیلومتر در استان‌های تهران و سمنان واقع شده و به دلیل ارتباط استان سمنان با استان‌های تهران و مازندران یکی از مسیرهای مهم و پرتردد کشور محسوب می شود که دارای اهمیت زیادی است.

 برای افتتاح ۱۰ کیلومتر قطعه اول باند دوم محور سمنان به فیروزکوه ۳۱۵ میلیارد ریال هزینه شد.

بازدید از جاده‌های در دست ساخت و تکمیل، افتتاح جاده و بازدید از برخی طرح های مسکن، بخشی از برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان سمنان خواهد بود.

رئیس جمهوری فردا پنجشنبه ۱۳ آبان به استان سمنان سفر می کند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان سید ابراهیم رییسی وزارت راه و شهرسازی تردد جاده ای رستم قاسمی فیروزکوه پروندهٔ خبری استان سمنان میزبان نهمین سفر استانی رییس‌جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان سید ابراهیم رییسی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان سید ابراهیم رییسی وزارت راه و شهرسازی تردد جاده ای رستم قاسمی فیروزکوه محور سمنان به فیروزکوه استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت تردد تمامی وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محور کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال اجرا شد.

تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس به سمت مازندران تا اطلاع ثانوی ممنوع است و مسافران پیش از سفر جهت اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 6096131

دیگر خبرها

  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد
  • ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • آغاز عملیات تکمیلی ۴ خطه شدن محور خروجی دره شهر به طول ۱۱‌.۵ کیلومتر
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن