Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم کهزادی مسئول اکران فیلم دیپورت در استان ایلام اظهار کرد: طی رایزنی‌های انجام شده با عوامل و دست اندرکاران فیلم و هماهنگی لازم با مجموعه فیلم عمار برای اولین بار مجوز اکران فیلم دیپورت توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام برای پخش عمومی اخذ شد.

ویدر ادامه افزود: این فیلم روز یکشنبه ١۶ آبان ماه ١۴٠٠ راس ساعت ١۵ عصر در محل سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام برای مبلغین و روحانیون با خانواده شان در مرکز استان اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان گفت: اگر استقبال از این فیلم در استان صورت گیرد اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام آمادگی دارد به صورت گسترده و با برنامه ریزی برای همه مجموعه‌ها و عموم مردم در نقاط مختلف استان اکران عمومی کند.

کد خبر 5343441

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم دیپورت ایلام سازمان تبلیغات اسلامی ویروس کرونا بوشهر یوم الله 13 آبان کرمانشاه آمار کرونا واکسن کرونا گرگان شهرداری قم پدافند غیرعامل لیگ برتر فوتبال ایران بارش باران عکس استانها ایلام شیوع کرونا تبلیغات اسلامی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، متن بیانیه به شرح زیر است:

 
بسمه تعالی
گرامیداشت روزمعلم و روزجهانی کار و کارگر


پيشرفت‌، رشد و تعالی نشأت گرفته از پويايی فكر و گسترش انديشه‌ورزی ومجاهدت برای تحقق آنهاست. در هر جامعه‌ای كه از فرصت فکر، انديشۀ معلم و استاد و بازوی هنرمند كارگران بهتر استفاده شود؛ توسعه و پيشرفت، رونقی مضاعف خواهد يافت. تاریخ گواه ماندگاری آثار علمی اندیشمندان وآثارعملی تلاشگران عرصه کار و تولید است و این دو قشر زمان‌شناس و آینده‌ساز، مجاهدانی دلسوز برای سعادت و نیک بختی بشر محسوب می‌شود.

معلمین و کارگران ایران اسلامی، بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه بوده و با تبلور اراده در قالب تلاش, کوشش و مجاهدت به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند.
حمایت از این دو قشر بسترساز تحقق شعار سال، موجب جهش تولید خواهد شد.

روز جهانی کار و کارگر و روز معلم، ملازمت «علم و عمل» در تحقق آرمان‌های بلند و روز تبلور همبستگی سراسری و همدلی، مشارکت و اعتلای حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری، روز 12 اردیبهشت را به تمامی کارگران سخت کوش و معلمان دلسور تبریک و تهنیت می‌گوید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام