Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در نشست ائمه جمعه استان که با محوریت شاخصه‌های استکبار ستیزی در اندیشه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، با یادآوری حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) اظهار داشت: «هر کس که صبح کند و تلاشش غیر دستور خدا باشد از خدا نیست و کسی که اهتمام به کارهای مسلمین نورزد از ایشان نیست و آن کس که با میل خود به ظلم و خواری تن دهد از ما اهل بیت نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی بر ضرورت رعایت اخلاص در عمل و کارها تأکید کرد و گفت: انسان باید در انجام کارها تنها هدفش کسب رضایت پروردگار باشد و دنبال ثروت، تکبر و تحقیر کردن مردم نباشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه اهتمام به امور مسلمین همان بیاناتی است که مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشور آن را بیان می‌کنند، تصریح کرد: اساس امروز جامعه وحدت و دوری از تفرقه‌افکنی بوده و باید این امر مهم مورد توجه همه مسلمانان شیعه و سنی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه در طول سالیان اخیر کلیسایی منفجر نشده، بلکه ترور و جنایت‌های زیادی از سوی مزدوران صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: مستکبر تنها آمریکا نیست چراکه هستند کسانی که زیر سایه شیطان بزرگ آموزش می‌بینند.

وی با تأکید بر اینکه چهره حقیقی دشمنان و تکفیری‌ها برای نسل جوان امروزی تبیین شود، بیان کرد: استکبار لباس جدیدی برتن کرده است و زیر سایه آمریکا در حال تفرقه افکندن بین مسلمانان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با تأکید بر اینکه علما از اختلاف و تفرقه دوری کرده و در برابر جنایت‌های گروه‌های تکفیری واکنش نشان دهند، تأکید کرد: ائمه جمعه در خطبه‌های نماز جمعه مبارزه با استکبار را سرلوحه سخنان خود قرار دهند و یاد شهدای مبارزه با استکبار را زنده کنند.

وی با بیان اینکه مبارزه با استکبار وظیفه ماست و آرام نشستن ناشکری ماست، یادآور شد: ائمه جمعه در پشت تریبون مسجد رشادت‌ها و حماسه‌های شهدا و استکبار ستیزی و توطئه‌های دشمنان را برای مردم تبیین و بازگو کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه باید حافظ خون شهدا باشیم، ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم به شایستگی و بیش از اینها به وظیفه خودمان عمل کنیم.

کد خبر 5343446

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری سنندج نماینده ولی فقیه در کردستان عبدالرضا پورذهبی روز مبارزه با استکبار ویروس کرونا بوشهر یوم الله 13 آبان کرمانشاه آمار کرونا واکسن کرونا گرگان شهرداری قم پدافند غیرعامل لیگ برتر فوتبال ایران بارش باران عکس استانها ایلام شیوع کرونا نماینده ولی فقیه در استان کردستان مبارزه با استکبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان تاکید کرد: دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا که خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به نمایش گذاشته و از دانشگاه اخراج شده‌اند، می‌توانند بورس دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ایران شده و به تحصیل خود ادامه دهند.

 داداش پور با اعلام حمایت از دانشجویان معترض به جنایات اسرائیل، تصریح کرد: دانشگاه‌های ایران در رتبه‌بندی جهانی از جایگاه رو به رشد و خوبی برخوردار هستند و دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی در هر رشته‌ای که تمایل به ادامه تحصیل داشته باشند می‌توانند از ظرفیت موسسات آموزش عالی ایران بهره‌مند شوند.

وی ایران به عنوان کشوری که به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا مستقل بوده و یا‌ر مظلومان جهان است معرفی نمود و افزود: سیاست‌های ایران اسلامی بر اساس آنچه حضرت امام خمینی"ره" ترسیم فرموده بود و راهبرد‌های رهبر حکیم انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی و استعمار زدایی و فرهنگ سازی این سیاست بوده و است و باهمین رویکرد بود که توانستیم هیبت آمریکا و رژیم صهیونیستی را در دنیا به چالش بکشیم و امروز چشم تمامی آزادیخواهان جهان به ایران دوخته شده است که در حمله موشکی به اسراییل با خوشحالی جهانیان این نگاه به عیان مشخص گردید و امروز با همین نگاه و سیاست است که وزارت علوم با افتخار اعلام آمادگی جذب هر دانشجوی معترض و اخراج شده را مطرح می‌کند.

رئیس سازمان امور دانشجویان همچنین با اشاره به تخریب مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها در غزه و به تعطیلی کشاندن آنها یادآور شد: دانشگاه‌های ایران با توجه به ظرفیت‌های خوبی که از آن بهره‌مند هستند این آمادگی را دارند تا ما بتوانیم به بورسیه دانشجویان غزه نیز بپردازیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: بی تردید ایران ملجا و خانه امن تمامی ظلم ستیزان و مظلومانی است که به خاطر مبارزه با استکبار و صهیونیسم جهانی از تحصیل و زندگی باز مانده‌اند.

وی برخورد بی منطق و خشن پلیس آمریکا با دانشجویان را رسوایی این کشور در برابر شعار آزادی بیان در غرب عنوان کرد و اظهار داشت: این حرکت پلیس و نوع برخورد حاکمیت با این جریان و حرکت دانشجویی نشان داد شعار آزادی بیان و ارج نهادن به قشر تحصیلکرده سرابی بیش نبوده و تشت رسوایی غرب با این رفتار به صدا در آمده و به تمامی کسانی که به هر نوعی دل در گرو مهد توسعه و آزادی آمریکا داشتند، فهماند هر کجا که سیاست این کشور اقتضا نماید، تمام شعار‌ها را در برابر منافع خود ذبح می‌کند و ذره‌ای به شعار‌ها ارزش قائل نخواهد شد.

وی در پایان سیاست راهبردی ایران را مبارزه با مستکبران و دفاع از مظلومان نام برد و خاطر نشان ساخت: دیروز با موشک و پهپاد هیمنه پوشالی و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی و آمریکا را به چالش کشیدیم و اقتدار ایران اسلامی را در عمل به اثبات رساندیم و نقاب از چهره واقعی استکبار که تهدید به گزینه‌های روی میز داشت کنار زدیم و امروز با اعلام آمادگی جذب دانشجویان معترض و اخراجی علیه جنایات رژیم صهیونسیتی، ظرفیت و نگاه ایران را در همه عرصه‌ها به ویژه دانش گستری و جذب دانشجویان مظلوم با هر نژاد و زبانی به دنیا نشان می‌دهیم و ایران اسلامی همواره پشتیبان حق خواهان و پشیمان کننده زورگویان عالم بوده و بر همین سیاست و روش باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرامی: مقابل استقلال به آنچه لیاقتش را داشتیم نرسیدیم
  • بدخواهان همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند
  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • برگزاری همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • آقای سامی بیگی، یک ملت به خاطر تو، به جان هم افتادن
  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر