Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، آرش میراسماعیلی درباره مشخص شدن زمان دادگاه شکایت ایران از فدراسیون جهانی جودو پس از اعمال محرومیت ۴ ساله جودوی ایران، اظهار کرد: ما تقریبا از اردیبهشت که رای محرومیت ۴ ساله جودوی ایران اعلام شد، شکایت دوباره ای را علیه فدراسیون جهانی جودو ارائه کردیم . ابتدا قرار بود اواخر آذر را برای برگزاری جلسه دادگاه تعیین کنند اما به یکباره به صورت عجولانه زمان آن را تغییر دادند و جلسه دادگاه به روز ۳ آذر موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون جودو، افزود: روز ۳ آذر روز سرنوشت سازی برای جودوی ایران خواهد بود. هر دو طرف لوایح خودرا ارائه داده اند و داورها نیز مشخص شده اند. تیم حقوقی ما نیز حدود ۳۰۰ صفحه لایحه را نوشتند.

میراسماعیلی در ادامه گفتگو با بخش اخبار ورزشی سیما، با انتقاد شدید از رییس کمیته ملی المپیک، گفت: متاسفانه روز گذشته متوجه شدیم آقای صالحی امیری بدون هماهنگی و اجازه ما نامه ای را به رییس فدراسیون جهانی جودو ارسال کرده که برای ما جای تعجب دارد. ما دوست داریم همصدا با هم حرکت کنیم اما دیروز متوجه ارسال این نامه شدیم و بسیار برای ما جای تعجب داشت.

رییس فدراسیون جودو تصریح کرد: یکصدا بودن ما در این شرایط خیلی مهم است اما بدون هماهنگی با بنده متاسفانه این نامه را به رییس فدراسیون جهانی ارسال کردند. متاسفانه دلیل آن را نمی دانیم و این نامه بدون هماهنگی ما به رییس فدراسیون جهانی ارسال شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا معتقد است ارسال این نامه به ضرر ایران تمام خواهد شد یا خیر، گفت: نمی دانیم. هفته پیش من خودم با مسئولان فدراسیون جهانی جودو صحبت کردم. خود من با آن ها در تماس هستم، اگر قرار است نامه ای ارسال شود باید با تیم حقوقی کاملا مشورت شود. ما نامه ای را با امضای حدود ۴ یا ۵ هزار جودوکار ایران به کمیته ملی المپیک دادیم و از آن ها خواستیم این نامه را به کمیته بین المللی المپیک اعلام کنند اما متاسفانه روز گذشته متوجه شدیم یک نامه ملتمسانه بدون هماهنگی ما به فدراسیون جهانی جودو ارسال شده که شاید بر روند پرونده اثرگذار باشد.

میراسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: روز ۳ آذر برای ما خیلی مهم است و هر نامه، حرکت و مصاحبه ای بر روی نتیجه دادگاه تاثیر دارد. در دادگاه قبلی خدا را شکر با هماهنگی خاصی که داشتیم برابر آن رای دائم‌ محرومیت جودو برنده شدیم و رای باطل شد و دوباره به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی برگشت. تیم حقوقی ما خیلی هماهنگ عمل می کند اما ارسال این نامه برای ما خیلی شوک آور بود و امیدوارم ایشان بتواند جوابگوی این نامه‌ای که فرستاده باشد.

منبع: الف

کلیدواژه: فدراسیون جهانی جودو رییس فدراسیون بدون هماهنگی نامه ای برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.   تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌ها و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.   همچنین تقوی در این دیدار در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشور‌های عربی مذاکراتی داشت.   رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفر‌های بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.   بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.   رئیس فدراسیون والیبال ایران امشب؛ جمعه ۱۴ اردیبهشت به تهران باز می گردد.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی