Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – نمایش ضعیف پرسپولیس مقابل آلومینیوم و شکست در هفته سوم لیگ برتر انتقادها را از بازیکنان، کادرفنی و مدیریت پرسپولیس به اوج خود رساند.

هواداران این تیم که از نتیجه بدست آمده و البته شرایط تیمشان اصلا راضی نیستند؛ خیلی ها را مقصر این وضعیت پرسپولیس می دانند.

یکی از مسائلی که پرسپولیسی ها به شدت نسبت به آن معترض هستند به نقل و انتقالات این تیم در تابستان برمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایی که پرسپولیس نتوانست چند بازیکن اصلی و تاثیرگذار خود را حفظ کند و به جای آنها نفراتی جذب پرسپولیس شدند که کیفیت پایین تری نسبت به آن بازیکنان دارند.

پرسپولیس در نقل و انتقالات این فصل نفراتی چون محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی و شهریار مغانلو را از دست داد و بازیکنانی مثل علی نعمتی، رضا اسدی، علیرضا ابراهیمی، رضا دهقانی و حامد پاکدل را به خدمت گرفت.

وقتی بازیکنانی مثل نوراللهی و کنعانی زادگان و مغانلو جدا شدند مدیران پرسپولیس درپی اعتراض هواداران به آنها اعلام کردند توانایی پرداخت مبلغ درخواستی این بازیکنان را نداشتند و این ۳ بازیکن به خاطر پیشنهادات بهتر به لحاظ مالی  از پرسپولیس جدا شدند.

اما به تازگی خبری به دست ما رسید که در نوع خود عجیب به نظر می رسد. ماجرا از این قرار است که محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش فصل قبل پرسپولیس که چند ماه پیش و بعد از اتمام لیگ بیستم راهی الاهلی قطر شد؛ حاضر بود با یک سوم پولی که قطری‌ها به او می دادند در پرسپولیس بماند.

یکی از نردیکان این مدافع ملی پوش به خبرورزشی گفت: محمد حسین عاشق پرسپولیس است و خیلی دوست داشت با مهیا شدن شرایط قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند. او حتی چند بار شخصا با یکی از مدیران پرسپولیس تماس گرفت و در این خصوص با او صحبت کرد. محمد حسین حاضر بود با یک سوم مبلغی که الان از الاهلی می گیرد در پرسپولیس بماند ولی مدیران این باشگاه موافقت نکردند و در نهایت او از پرسپولیس جدا شد.

این اتفاق عجیب در حالی رخ داد که پرسپولیس در خط دفاعی خود مشکلات زیادی دارد و حضور کنعانی زادگان قطعا می توانست به این تیم کمک کند. ضمن اینکه یک سوم قرارداد کنعانی زادگان با الاهلی چیزی حدود ۴۰۰ هزار دلار می شود. مبلغی که خیلی از بازیکنان ایرانی به راحتی این پول و حتی بالاتر از آن را دریافت می کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه محمدحسین کنعانی زادگان کنعانی زادگان محمد حسین یک سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

جدیدترین قیمت دلار و یورو پیش از تعطیلات دو روزه بازار   سه نماد بورسی با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی فروش!   تعلیق در کمین این ۱۴ نماد، مراقب باشید!

 

تنها یک نماد بورسی بیشتر از اسفند فروخت! 

 

قیمت انواع پژو در بازار خودرو

 

جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!

 

کدال خپویش | برای سرمایه گذاری مناسب است؟

 

کدال فاهواز | سهامدارانش چقدر سود گرفتند؟

 

ارزش سهام عدالت چند میلیون شد؟

 

دیگر خبرها

  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • فهرست نامزدهای اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • انتشار لیست کاندیداهای دور دوم انتخابات تهران +کد انتخابی نامزدها
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران