Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – یکی از بازیکنانی که بیش از بقیه پرسپولیسی ها در فصل جاری مورد هجمه هواداران و حتی کارشناسان و منتقدان قرار گرفته رضا اسدی است.

شماره ۸ این فصل پرسپولیس پس از بازی با آلومینیوم اراک و پیش تر بعد از شکست برابر الهلال عربستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا بیشترین حملات را متحمل شد.

اسدی که باور نمی کرد با پوشیدن پیراهن قرمز رنگ پرسپولیس با چنین استقبالی از سوی طرفداران این تیم روبرو شود حالا ناراحت و غمگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با همبازیانش هم درد دل کرده و با کنجکاوی و تعجب علت این همه هجمه آن هم از سوی هواداران پرسپولیس را جویا شده است؟

اسدی گفته است پس از گلزنی مقابل فولاد خوزستان هم باز نظرات مثبتی هواداران نداشته و به او حمله کرده اند و پس از شکست تلخ در اراک این هجمه ها بیشتر و غیر قابل تحمل شده است.

البته نزدیکان پرسپولیس سعی کرده اند به رضا اسدی روحیه بدهند و او را امیدوار نگه دارند اما شرایط برای این هافبک تدافعی غیر قابل تحمل شده است و این احتمال وجود دارد عمر حضورش در پرسپولیس خیلی طولانی نشود!

شاید دو موضوع عامل اصلی حمله هواداران پرسپولیس به رضا اسدی باشد؛

اول آن که این بازیکن برای عقد قرارداد با پرسپولیس برخلاف سایر بازیکنان تازه وارد خیلی چک و چانه زد و پروسه قرمزپوش شدن او طولانی شد.

دوم پوشیدن پیراهن معروف شماره ۸ پرسپولیس انتظارات را از او بالا برد. پیراهنی که برتن احمد نوراللهی، علی کریمی، زنده یاد علی انصاریان، مهدی هاشمی نسب، مجتبی محرمی، مرتضی کرمانی مقدم، ناصر محمد خانی و حسین کلانی بوده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضا اسدی پرسپولیس آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک پرسپولیس خبر ویژه رضا اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟

کارشناس داوری فوتبال گفت: داور، کمک داور اول و داور چهارم خطای اورنوف روی بازیکن آلومینیوم اراک را تشخیص ندادند.

علیرضا یزدانی در مورد نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه اول مسابقه آلومینیوم وپرسپولیس اظهار کرد: مهم ترین صحنه مسابقه در نیمه اول در دقیقه ۱۱ بود که اورنوف توپ را از بازیکن آلومینیوم گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. در این صحنه مشخص است که توپ در کنترل بازیکن آلومینیوم بود و اورنوف با دست راست بازیکن حریف را لمس و اعمال نیرو کرد و صاحب توپ شد. در این صحنه باید خطای اورنوف اعلام می‌شد.

منبع:‌خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس