Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا صالحی امیری شامگاه چهارشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: باید نتایج ورزشکاران ما در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ مشخص شود و پس از آن ستاد کمیته المپیک برای مسابقات المپیک ۲۰۲۴ فرانسه تشکیل می شود تا در بخش های مختلف تصمیم گیری شود.

وی که برای حضور در یادواره شهدای ورزشکار به رشت سفر کرد، ادامه داد: هدف‌گذاری ما نیز در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ چین، حضور در جمع چهار الی پنج کشور برتر این رقابت ها است و امید است که ورزشکاران ما در بازی های آسیایی بدرخشند و با کسب مقام های ارزشمند، شاهد ارتقای جایگاه ورزش ایران در بازی های آسیایی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته ملی المپیک افزود: همچنین یکی از اهداف و جهت گیری مهم ما برای حضور در رقابت های المپیک ۲۰۲۴ فرانسه ، ارتقای جایگاه ایران نسبت به المپیک توکیو است که البته این هدف گذاری و سیاست های پیش رو ، پس از اتمام بازی های آسیایی ترسیم خواهد شد.

صالحی امیری به تیم ملی فوتبال امید ایران نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هم اینک شرایط تیم ملی امید مساعد است و امیدواریم که این تیم سهمیه حضور در رقابت های المپیک ۲۰۲۴ فرانسه را کسب کند تا برای نخستین بار پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شاهد حضور تیم ملی فوتبال ما در رقابت های المپیک باشیم.

رئیس کمیته ملی المپیک به احداث موزه ورزش ‌نیز اشاره و بیان کرد: موزه ورزش کمیته ملی المپیک بیست و سومین موزه ورزش جهان است و هدف‌گذاری ما این است که این موزه پس از موزه لوزان، بزرگترین موزه ورزش جهان باشد.

صالحی امیری خاطرنشان کرد: این موزه در سه هزار متر مربع احداث و تاکنون نیز، ۲ هزار و ۵۰۰ کاپ ، مدال و تندیس قهرمانی به این موزه اهدا شده است و امیدواریم که به اهدافی که

وی به ورزش گیلان نیز اشاره و تصریح کرد: با وجود هشت ورزشکار گیلانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک توکیو، این استان جایگاه بسیار مناسبی را در بین سایر استان های کشور داشته است.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: با توجه به گسترش ورزش قهرمانی و همگانی در گیلان، به طور حتم این استان درخشان تر در ورزش کشور ظاهر می شود و پیش بینی این است که شاهد ورزشکاران بیشتری از گیلان در تیم های ملی مختلف باشیم. در خصوص موزه ورزش داریم ، به آن دست یابیم.

یادواره شهدای ورزشکار استان گیلان عصر امروز با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، اسدالله عباسی استاندار این استان ، علی فتح اللهی فرماندار رشت، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و تعدادی از روسای هیات های ورزشی در زورخانه امام علی (ع) رشت برگزار شد.

در استان گیلان حدود ۳۶۰ ورزشکار شهید شناسایی شده که می توان به شهدای گرانقدری همچون حسن عضدی، حسین املاکی، میثم محمدبیگلو، شاپور صلاح کار، علیرضا نامدار، محمود قلی پور، مهدی نهی قناد، عبدالکریم اتقیا، ناصر نیک نام، محمدعلی اصغری ، رضا خوش سیرت، حامد کوچک زاده ، سعید مسافر ، محمدحسین عطری ، حجت اله غلامی اشاره کرد.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی کمیته ملی المپیک گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی کمیته ملی المپیک رشت فدراسیون های ورزشی کمیته ملی المپیک گیلان رئیس کمیته ملی المپیک بازی های آسیایی المپیک ۲۰۲۴ صالحی امیری موزه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گفت: مجمع خیرین برنامه ها و خط مشی ستاد عتبات را ادامه می‌دهد و از ظرفیت آنان برای تقویت برنامه‌ها استفاده می کند.   سردار حکمتیان افزود: با برگزاری این مجمع در استان اعضای هیات مدیره انتخاب می‌شوند تا شاهد فعالیت مجمع خیران حرم ساز استان باشیم.   وی اضافه کرد: این مجمع در مسیر اهداف و ماموریت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و استفاده از ظرفیت نیکوکاران و خیرین برای تسریع در بازسازی این اماکن مقدس فعالیت خواهد کرد.   سردار حکمتیان گفت: در انتخابات مجمع خیرین حرم ساز استان از بین ۷۰ داوطلب برای حضور در هیات امنا و بازرسی با رای گیری، افرادی برای اعضای اصلی هیات امنا انتخاب می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند