Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@22:19:16 GMT

ممنوعیت حمل و نقل چوب درخت در نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۵۷۰۹

ممنوعیت حمل و نقل چوب درخت در نهاوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،عباس آزاد بخت دادستان عمومی و انقلاب نهاوند بیان کرد: قطع هر گونه درخت بدون اجازه سازمان جهاد کشاورزی نهاوند ممنوع است.

او افزود: با توجه به بخشنامه و مقررات اعلام شده از سوی جهاد کشاورزی هر فردی به علت تراکم یا آفت زدگی تعدادی از درختان خود را قطع کند، باید از سازمان جهاد کشاورزی مجوز بگیرد و در صورت صدور مجوز با حضور نماینده جهاد نسبت به قطع درختان اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزاد بخت با بیان اینکه حمل و نقل تنه درخت در نهاوند ممنوع است، افزود: در صورت مشاهده خودرو یا هر وسیله نقلیه‌ای با بار چوب، خودروی مذکور از سوی پلیس متوقف می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند، ادامه داد: افرادی که قصد حمل و نقل چوب در سطح شهرستان نهاوند را دارد باید مجوز بار چوب را از اداره جهاد کشاورزی و مجوز حمل را از اداره منابع طبیعی بگیرند و افرادی که بدون داشتن این دو مجوز اقدام به حمل و نقل چوب کنند، خودرو یا وسیله نقلیه از سوی پلیس توقیف و راننده به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شود.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری نهاوند جهاد کشاورزی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مهرداد فولاد از امحاء ۲۰۰ کیلو گرم گوشت منجمد فاسد شده در شهرستان آمل خبر داد.

وی افزود: طی بازدید مشترک جهاد کشاورزی و دامپزشکی از محل دپوی گوشت منجمد در یکی از سردخانه‌های این شهرستان و مشاهده ۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد شده، بلافاصله امحای آن در دستور کار قرار گرفت و با رعایت ضوابط اصولی از چرخه مصرف خارج شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل تصریح کرد: بازرسی و نظارت مستمر بر روند توزیع اقلام اساسی تنظیم بازاری توسط کارشناسان تنظیم بازار و صنایع این شهرستان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • ترجیح ترانزیت کالا بر صادرات محصولات کشاورزی توسط راه آهن ملی قزاقستان
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ