Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سپیده قلندری صبح امروز در گفت‌وگو با رسانه‌های گروهی  استان، اظهار داشت: مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه‌یاران خراسان‌جنوبی از سال ۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون در چندین نوبت در قالب پویش «الفبای مهربانی» بسته‌های تحصیلی در بین دانش‌آموزان نیازمند مناطق مختلف استان توزیع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از توزیع ۲۵۰ بسته تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند شهرستان بیرجند و درمیان در قالب سومین مرحله از پویش الفبای مهربانی در سال جاری خبر داد و افزود: هر بسته تحصیلی شامل کیف، کفش، لباس، دفتر، مداد، خودکار، جامدادی و مدادرنگی است.


قلندری ارزش بسته‌های تحصیلی توزیعی در این مرحله را بیش از ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: این بسته های تحصیلی با همکاری مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی و گروه جهادی شهید فرهادی بسیج رسانه  و کمیته امداد تهیه و توزیع شد.


وی یادآور شد: از این تعداد ۵۰ بسته تحصیلی با همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان جنوبی اهدا شده است.


مسئول امور مشارکت های مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی  بیان کرد: همچنین ۵۰ بسته غذایی نیز در بین خانواده های نیازمند و بیماران صعب العلاج توزیع شده است.


قلندری ضمن قدردانی از خیرینی که همواره یاریگر نیازمندان هستند، گفت: برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند، تأمین لباس گرم خانواده های نیازمند و تأمین داروها، لوازم توانبخشی بیماران صعب العلاج تحت پوشش این مرکز نیکوکاری و گروه جهادی شهید فرهادی بسیج رسانه همچنان نیازمند همراهی و کمک خیران هستیم.


وی در پایان خاطر نشان کرد: خیرین استان علاوه بر مراجعه به مرکز نیکوکاری رسانه یاران در استان برای اهدای کمک‌های غیرنقدی، می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۱۰۰۳۲ که به نام این مرکز ثبت شده است کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان بیرجند خراسان جنوبی رسانه مرکز نیکوکاری خراسان جنوبی رسانه یاران بسته تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت

ایسنا/کردستان جهش تحصیلی فرآیندی است که باید همه جانبه به آن نگریسته شود و خانواده‌ها علاوه بر هوش و استعداد فرزندان خود، باید توانایی‌های فردی، اجتماعی و روحیات آنان را هم در نظر بگیرند و با آگاهی کامل تصمیم‌گیری کنند.

در همین راستا رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران گفت: دانش‌آموزان دوره ابتدایی متقاضی شرکت در ارزیابی جهش تحصیلی از ۱۵ اردیبهشت تا پایان خرداد جاری برای ثبت نام اقدام کنند.

طالب محمدی اظهار کرد: ارزیابی دانش آموزان متقاضی جهش از پایه‌های دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم و جهش برای بار دوم با رعایت شرایط و مشروط به رای کمیسیون (منطقه) و سایر مقررات مربوط است.

وی افزود: جهش از پایه اول به سوم و جهش برای بار دوم مشروط به اخذ رای کمیسیون (منطقه/استان) و ثبت شماره و تاریخ آن در سامانه سیدا است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان ادامه داد: مدارس ابتدایی دارای داوطلب جهش تحصیلی پس از دریافت درخواست کتبی ولی دانش آموز(با سطح پیشرفت خیلی خوب)، بررسی در شورای مدرسه و در صورت نیاز، تایید کمیسیون خاص در سامانه سیدا نسبت به ثبت مجوز اقدام می‌کنند.

محمدی اضافه کرد: مدیران مدارس در مرحله بعد با ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش(my.medu.ir) نسبت به تایید صحت اطلاعات دانش آموزاقدام کرده، سپس اولیا با ورود به سامانه فوق نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام، پرداخت و رزرو نوبت اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: دانش آموزانی که موفق به گذراندن ارزیابی هوش شدند در آزمون تحصیلی پایه مورد نظر شرکت می کنند واگر در همه دروس نمره قبولی را کسب کنند، یک پایه تحصیلی را گذرانده و به پایه بالاتر می روند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: ارزیابی هوشی و روانی متقاضیان جهش تحصیلی صرفا با مقیاس اعلام شده توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی انجام می شود و با توجه به هوشمند بودن سیستم، نتیجه ارزیابی از طریق سامانه اعلام می شود.

وی تاکید کرد: در این برنامه به دانش‌آموزان اجازه داده می شود با رعایت اصل مساوات در آموزش و با توجه به استعداد خود برنامه‌های درسی و آموزشی را با سرعت بیشتر از معمول در سنین پایین‌تر طی کنند.

محمدی در ادامه با اشاره به آمار شرکت کنندگان در آزمون جهش تحصیلی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ گفت: ۱۸۹ دانش آموز متقاضی جهش، در آزمون تست هوش شرکت کردند که ۵۹ نفر صلاحیت شرکت در آزمون ارتقای پایه را کسب و ۱۳۰ دانش آموز نیز حد نصاب لازم را کسب نکردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف