Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:21:00 GMT

هوای هشت شهرستان خراسان رضوی بارانی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۵۸۴۹

هوای هشت شهرستان خراسان رضوی بارانی شد

مرتضی اثمری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی این مدت بارش باران در شهرستانهای قوچان، کلات، سرخس، چناران، مشهد، درگز، فریمان و تایباد گزارش شده است و میزان بارش باران در شهر مشهد کمتر از یک میلیمتر بوده است. 
وی اضافه کرد: بارش باران در خراسان رضوی دیشب از مناطق شمالی خراسان رضوی آغاز شد و امروز و با حجم بیشتر همراه با رعد و برق، وزش باد شدید و  احتمال آبگرفتگی در همه مناطق استان گسترش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به کاهش ۱۵ درجه ای دما در مناطق مختلف خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای دیروز مشهد ۲۶ درجه سلسیوس بود که روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب به  ۱۳ و ۱۰ درجه سلسیوس کاهش می یابد. 
اثمری افزود: کمینه دمای هوای مشهد نیز که دیشب ۱۳ درجه بود امشب به ۲ درجه خواهد رسید و جمعه‌ شب و شنبه شب به زیر صفر خواهد رسید.
وی اضافه کرد: ماندگاری هوای سرد تا روزهای میانی هفته آینده ادامه دارد و این در حالی است که بارشهای رگباری باران به صورت متناوب همراه با افزایش ابرناکی طی این مدت ادامه خواهد یافت.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: باخرز با کمینه دمای هفت درجه سلسیوس و تایباد با بیشینه دمای هوای ۲۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت نیز در شهرستان تایباد با سرعت ۳۲ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

برچسب‌ها تایباد تغییرات آب و هوا مشهد فریمان سازمان هواشناسی كشور سرخس قوچان باخرز بارش باران درگز کلات چناران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تایباد تغییرات آب و هوا مشهد تایباد تغییرات آب و هوا مشهد فریمان سازمان هواشناسی كشور سرخس قوچان باخرز بارش باران درگز کلات چناران خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تایباد روز دوشنبه در حاشیه این مراسم عقد گفت: این اقدام با هدف فرهنگ سازی ازدواج آسان انجام شد، تا جوانان به دور از صرف هزینه های اضافی و تجمل به فکر سنت ازدواج باشند.

فاطمه رضایی افزود: با گسترش روحیه ساده زیستی، همکاری و توجه مسوولان شاهد آغاز زندگی مشترک بسیاری از جوانان و کاهش معضلات اخلاقی در جامعه خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز این حرکت نشان از آن دارد که می توان در جوار مزار شهدا شادی هم کرد، بدون این که مرتکب گناهی شد.

در این مراسم، خطبه عقد «ابوالفضل حسینی» و «ساجده صادقی» از سوی مهدی حسن زاده نامقی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی قرائت شد.

شهرستان تایباد ۱۲۶ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت