Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:58:15 GMT

هویت پیکر مطهر ۴ شهید در مازندران شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۵۹۵۱

هویت پیکر مطهر ۴ شهید در مازندران شناسایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران از شناسایی هویت پیکر مطهر ۴ شهید گمنام دفاع مقدس از طریق DNAخبر داد و اظهار داشت: طی اعلام مرکز تحقیقات ژنتیک نور، هویت پیکر ۴ شهید گمنام تدفین شده در شهرهای قائمشهر، بابل، کردکوی و موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهید تدفین شده در حوزه علمیه شهرستان قائمشهر ۱۸ ساله و از شهدای استان اصفهان است، ادامه داد: این شهید در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسید و در ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ در این مکان خاکسپاری شده است.

سردار ملکی تصریح کرد: همچنین هویت پیکر مطهر شهید گمنام آرمیده در دانشگاه آزاد بابل شناسایی شد و متعلق به شهید «محمدحسن درویش پسند» اهل شهرستان بهبهان است.

وی اضافه کرد: پیکر مطهر این شهید که در عملیات خیبر منطقه عملیاتی هورالعظیم به شهادت رسید در سال ۹۲ در این دانشگاه خاکسپاری شده است.

این مسئول از شناسایی پیکر مطهر ۲ شهید مازندرانی خبر داد و افزود: پیکر یکی از شهدا که بسیجی و اهل سوادکوه است، همراه ۲ شهید گمنام دیگر، ۲۹ آذر ۹۱ در سه راهی پارک کردکوی تدفین شده است.

وی اضافه کرد: مشخصات این شهید و شهید تدفین شده در حوزه علمیه قائمشهر، پس از اطلاع رسانی به خانواده، به اطلاع عموم مردم نیز خواهد رسید.

سردار ملکی بیان داشت: پیکر مطهر شهید «جمال محمدشاهی» از شهدای بخش رینه آمل که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران تدفین شده بود نیز شناسایی شد و روز گذشته خانواده این شهید در مراسمی بر مزار شهیدشان حضور پیدا کردند.

وی اظهار داشت: شهید جمال محمدشاهی چهارمین شهید شناسایی شده از ۹ شهید آرمیده در باغ موزه دفاع مقدس تهران است.

کد خبر 5343524

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار ملکی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهید ویروس کرونا بوشهر یوم الله 13 آبان کرمانشاه آمار کرونا واکسن کرونا گرگان شهرداری قم پدافند غیرعامل لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها ایلام شیوع کرونا بارش باران پیکر مطهر دفاع مقدس تدفین شده هویت پیکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود

اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403، از ساعت 10 صبح، عزاداران مکتب جعفری به سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام برای بیست‌و‌چهارمین سال برگزاری تجمع در میدان صادقیه، جمع شده و به اقامه عزا می‌پردازند.

در این مراسم که با قرائت قرآن توسط استاد هادی موحد امین و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا حسینی همراه خواهد بود، مادحین حاج سعید حدادیان، حاج امیر عباسی، حاج عبدالرضا هلالی، کربلایی علی پورکاوه و کربلایی محمدحسین حدادیان، در عزای این امام همام مداحی خواهند کرد.

تشییع پیکر مطهر شهید گمنام،  فعالیت ده‌ها موکب مردمی، حضور دستجات عزاداری از مساجد و هیئت‌های شمال‌غرب تهران در این اجتماع از موارد دیگر این رویداد مذهبی مهم در پایتخت خواهد بود.

در راستای اجرای این اجتماع، محدودیت‌های ترافیکی نیز از طریق پلیس راهور اعمال خواهد شد که متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان