Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:24:32 GMT

وزیر جهاد کشاورزی وارد استان سمنان شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۶۰۰۳

وزیر جهاد کشاورزی وارد استان سمنان شد

به گزارش ایرنا، سید جواد ساداتی‌نژاد در بدو ورود به سمنان مورد استقبال سیدحسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی و دیگر مسئولان این استانی قرار گرفت.

وزیر جهاد کشاورزی در این سفر به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری به شهرستان‌های گرمسار، مهدیشهر و سرخه عزیمت می کند.

حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به شهدای گمنام، بازدید از طرح های کشاورزی، افتتاح یک واحد پرورش دام، بازدید از روستا و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان‌های سرخه و مهدیشهر از جمله برنامه های سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان سمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رئیس جمهوری روز پنجشنبه سیزدهم آبان ماه وارد استان سمنان شده است و جمعی از اعضای کابینه، وی را در این سفر همراهی می‌کنند. 

بر اساس اعلام نتایج آمار سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ از سوی مرکز آمار کشور، جمعیت استان سمنان ۷۰۲ هزار و ۳۶۰ نفر است و شهرستان‌های گرمسار، مهدیشهر و سرخه جزو هشت شهرستان استان سمنان هستند.

شهرستان مهدیشهر قطب دامپروری استان سمنان محسوب می‌شود.

۱۹۸ هزار هکتار از وسعت استان سمنان را اراضی کشاورزی تشکیل می‌دهد که از این مقدار ۵۴ هزار هکتار باغ، ۱۱۰ هزار هکتار زراعت و بقیه در مرحله آیش است و حدود ۴۵ هزار بهره بردار نیز در بخش کشاورزی این استان مشغول فعالیت هستند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی سرخه سمنان سفر استانی گرمسار سید جواد ساداتی نژاد مهدی شهر سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری پروندهٔ خبری سمنان، مقصد نهمین سفر استانی رییس‌جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سرخه سمنان وزارت جهاد کشاورزی سرخه سمنان سفر استانی گرمسار سید جواد ساداتی نژاد مهدی شهر جهاد کشاورزی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مهرداد فولاد اظهار کرد: به دنبال صدور دستور‌ قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل‌ واحد حقوقی‌ و گشت 131 مدیریت‌ جهاد ‌کشاورزی آمل با همراهی‌ نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییرکاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستاهای‌ قادی‌محله و بختیارکتی این شهرستان کردند. وی افزود: پنج بنا و هفت فقره تفکیک و دیوارکشی در قالب ماده 3 و تبصره 2 ماده 10، قلع و قمع و 12 هزار و 300 متر‌مربع زمین کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، گفت: به مالکین اراضی کشاورزی توصیه می شود بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • گندم‌های ذخیره شده در مراکز روباز خوزستان خسارت ندیدند
  • بارندگی‌های اخیر خسارتی به گندم‌های برداشت شده در خنج وارد نکرده است
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل