Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس صارمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس توافقات انجام شده با استانداری و راه و شهرسازی، ۲ هکتار زمین برای ساخت نخستین پژوهشگاه منطقه ای استاندارد کشور باید به این دستگاه واگذار شود.

وی ادامه داد: در سال های قبل مقرر شده بود تا در قبال واگذاری ساختمان قدیمی اداره کل استاندارد ۲ هکتار زمین از سوی راه و شهرسازی در اراضی بالادست پارک علم و فناوری برای ساخت پژوهشگاه منطقه ای استاندارد اختصاص یابد که هنوز محقق نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: در صورت اختصاص این زمین، سازمان ملی استاندارد، آمادگی برای احداث پژوهشگاه منطقه ای را دارد.

مدیرکل استاندارد استان قزوین افزود: امیدواریم اختصاص زمین مورد نظر هرچه زودتر محقق شود چرا که هزینه های ساخت و تهیه تجهیزات و دستگاه های مربوط به پژوهشگاه در حال افزایش است.

وی اظهار داشت: در این پژوهشگاه، امکان راه اندازی بخش های مختلف پژوهشی، تحقیقاتی و آزمایشگاهی وجود دارد و به عنوان نمونه می توان پیست تست خودرو یا موتورسیکلت را در این مجموعه ایجاد کرد.

مدیرکل استاندارد قزوین گفت: طی سال های اخیر مسایل زیادی پیرامون موضوع کیفیت کشمش که قزوین قطب نخست تولید آن در کشور است مطرح شده که می توان در این پژوهشگاه با تهیه تجهیزات و دستگاه های لازم در این زمینه ورود کرد.

صارمی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه قزوین از قطب های صنعت کشور به شمار می رود و تنوع زیادی از تولیدات را دارد و همچنین از موقعیت جغرافیایی مطلوبی برخوردار است یکی از بهترین مکان ها در کشور برای ساخت پژوهشگاه منطقه ای استاندارد محسوب می شود.

برچسب‌ها اداره کل استاندارد استان قزوین زمین پژوهش استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل استاندارد استان قزوین زمین پژوهش اداره کل استاندارد استان قزوین زمین پژوهش استان قزوین پژوهشگاه منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین زمین ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی کارگران خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ارسلان مالکی با اشاره به این‌که اراضی تامین شده برای کارگران در 10 استان کشور واقع شده‌اند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به 5000 هکتار بوده که برای ساخت 140 هزار واحد مسکونی کافی است.

وی با اشاره به این‌که صنعت شهرها یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور است، افزود: اجرا این طرح، مشارکت دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در احداث پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه‌ها توسط بخش صنعت از مزایای این مشارکت است. در این راستا دولت نیز تمامی امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • دست‌یابی به دانش فنی ساخت پلیمرهای نسوز در پژوهشگاه مواد و انرژی
  • اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر