Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان ماه در پیامی این روز را به دانش آموزان و دانشجویان تبریک گفت و اظهار داشت: ۱۳ آبان های سال های ۱۳۴۳، ۱۳۵۷ و و ۱۳۵۸ سه روز تاریخ ساز و سه مقطع حیاتی برای ملت پرافتخار ایران بزرگ و اسلامی به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد زاده در پیام خود آورده است: دستگیری و تبعید امام خمینی (ره) در سال ۴۳، شهادت دانش آموزان انقلابی در تهران در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ هر کدام فصلی بلند و مقطعی پر ارزش در پیروزی انقلاب اسلامی بوده و در خاطره ها ماندگار شد.

او ادامه داد: امروز و پس از سال های متمادی در اعتلای نظام اسلامی و به ثمر نشستن مجاهدات خستگی ناپذیر مجاهدان فی سبیل الله، بحمدالله پرچم پرافتخار ایران عزیز و قوی بر بام دنیا با سربلندی در اهتزاز است.

احمد زاده در پایان این پیام تاکید کرده است : یوم الله ۱۳ آبان را گرامی داشته با یاد امام عزیز راحل و با تاسی از فرمایشات و اندیشه های مقام معظم رهبری در مسیر اعتلای نظام اسلامی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با وحدت و یکدلی گام برخواهیم داشت.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یوم الله 13 آبان دانش آموزان ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرآنلاین ناصر کنعانی نوشت:

تبریک به معلمان خوب ایرانِ عزیز که درس عشق، مهرورزی و زمزمه‌های محبت آنان همواره در گوش و جان ما و فرزندان این سرزمین است.

روز معلم مبارک

یاد فرزند عزیز و پاره تن امام(ره)، معلم شهید استاد مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901667

دیگر خبرها

  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا