Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  ایسنا،‌ علی کریمی فیروزجایی  گفت: ربایش نفت صادراتی ایران توسط آمریکا لکه ننگ دیگری برای کاخ سفید در آستانه سالروز ملی مبارزه با استکبار است.

نماینده مردم بابل افزود: ناکامی آمریکا در این دزدی رسوایی بزرگی است که نباید از دید رسانه های بین المللی پنهان بماند.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور ادامه داد: آمریکا با این اقدام رسوا برای چندمین بار نشان داد که به هیچ قرارداد و پروتکل بین المللی پایبند نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم با تجلیل از اقدام متهورانه نیروهای دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ناکام گذاشتن دزدان آمریکایی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نیروی واکنش سریع در برابر تهدیدات فرامرزی علیه کشورمان تبدیل شده است.

ویدئو | انتشار اولین تصاویر عملیات برخورد نیروی دریایی سپاه با ناوهای آمریکایی

عضو خانه ملت شهامت و شجاعت مثال زدنی تفنگداران دریایی سپاه را در این عملیات متهورانه ستودنی دانست و افزود: نیروهای پرتوان نظامی ایران دژ مستحکم و خلل ناپذیر کشور در برابر تهاجم احتمالی دشمنان هستند.

کریمی فیروزجایی لزوم پیگیری قضایی حادثه سرقت نفت صادراتی کشورمان در مجامع جهانی و سازمان‌های مسئول بین المللی را خاطر نشان کرد ویاد آورشد: این واقعه همانند سرافکندگی آمریکا در طبس ارزشمند و فراموش نشدنی است.

نایب رئیس فراکسیون اقدام پیش‌دستانه علیه  تهدیدات آمریکا در خانه ملت با تاکید بر حمایت قاطعانه نمایندگان مجلس از نیروهای مسلح کشورمان خواستار تداوم افتخار آفرینی سپاهیان و ارتشیان سلحشور در مقابله با تحرکات ضد امنیتی دشمنان ایران شد.

این مسئول پارلمانی اقتدار روز افزون ایران اسلامی در عرصه های گوناگون بویژه حوزه دفاعی را بیانگر رشد و اعتلای انقلاب دانست وافزود: امروز به برکت نظام اسلامی ملت های آزاده وتحت ستم دنیا فریاد خود را علیه استکبار جهانی بلند کرده اند.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: رسوایی دزدی دریایی نفت کشورمان توسط آمریکا در آستانه ۱۳ آبان شور و حرارت این رویداد بزرگ را دوچندان کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار ستیزی رمز موفقیت کشورمان در تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی است.

کد خبر 635837 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع سپاه پاسداران مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۶۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران

نماینده تهران در مجلس نسبت به انتشار برخی اخبار مبنی بر جدایی شهرستان ری از تهران واکنش نشان داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، احمد نادری نماینده تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی،  به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری تاکید کرد: بنده مخالف هرگونه جابجایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی(ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری هستم.

وی با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این جابجایی بدون شک موجب به وجود آمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین از ارسال نامه‌‌ای از سوی تعداد از نمایندگان تهران به وزارت کشور خبر داد و عنوان کرد: بنده به همراه تعدادی از نمایندگان تهران طی نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خواستار عدم تغییر وضعیت شهرستان ری در تقسیمات کشوری شدیم و تاکید کردیم که این شهرستان باید جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران