Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، لواندوفسکی در پیروزی ۵ بر۲ بایرن‌مونیخ مقابل بنفیکا با وجود هت‌تریک یک پنالتی هم خراب کرد. لوا با ۸۴گل اروپایی از رکورد گرد مولر (۸۲) جلو زد.

لواندوفسکی پس از زلاتان، کریستیانو، پیرلو، آنری و کروس به ششمین بازیکنی تبدیل شد که در یکصدمین بازی در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این‌حال نرخ گلزنی او از همه حتی مسی و رونالدو هم در ۱۰۰ بازی اول بهتر است؛ لوا ۸۱گل زده و ۲۳پاس گل در ۱۰۰بازی لیگ قهرمانان، مسی ۷۷گل و رونالدو ۶۴گل در صد بازی اول. فقط رونالدو و مسی با ۸هت‌تریک از لوا (۴بار) بیشتر هت‌تریک ثبت کرده‌اند.

ستاره لهستانی بایرن از ۲۶تیم از ۳۲تیم حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بیشتر گل زده (۸گل). او در ۷بازی این فصل در همه رقابت‌ها ۲ گل یا بیشتر در یک بازی به ثمر رسانده. از ۳‌۰ سالگی به بعد در ۱۵۲بازی برای تیم ملی و باشگاه ۱۶۰گل به نام خودش ثبت کرده است.

بایرن بهترین خط حمله (۱۷گل) و بهترین خط دفاع (۲گل خورده) را تا این‌جای لیگ قهرمانان دارد. ۱۲امتیاز، ۱۷گل زده و ۲گل خورده بهترین رکورد بایرن بعد از ۴هفته اول لیگ قهرمانان بوده است. ۱۷گل زده بایرن در ۴ بازی ابتدایی لیگ قهرمانان شد با رکورد پاری‌سن ژرمن در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ برابر است.

نویر یک پاس‌گل هم در بازی با بنفیکا ثبت کرد تا تعداد پاس گل‌های این دروازه‌بان در عمر فوتبالش به عدد ۷برسد؛ ۴ پاس گل در شالکه، ۲ پاس گل در بایرن و یک پاس گل در تیم ملی آلمان.

کد خبر 635834 برچسب‌ها تیم بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان پاس گل گل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم عقب‌نشینی هوینس از اظهاراتش علیه توخل

رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ همچنان روی اظهارات انتقادی اخیرش علیه سرمربی این تیم، پافشاری می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولی هوینس رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ و عضو فعلی هیئت مدیره این باشگاه اخیراً با زیرسئوال بردن عملکرد توماس توخل در بایرن گفته بود که فکر نمی‌کند این مربی آلمانی بتواند باعث پیشرفت بازیکنان جوانی همچون آلفونسو دیویس، الکساندر پاولوویچ یا جمال موسیالا شود و وقتی در انجام این کار ناموفق است، از باشگاه درخواست خرید بازیکن جدید می‌کند.

توخل هم در واکنش به این اظهارنظر هوینس گفته بود: این اظهارنظر در واقع آنقدر دور از واقعیت است که اگر کسی به غیر از اولی هوینس چنین صحبتی کرده بود، اصلاً به آن واکنش نشان نمی‌دادم. این اظهارنظر از جانب رئیس ما و قبل از بازی با رئال مادرید (در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا) صورت گرفت که به آن رنگ و بوی دیگری می‌دهد. این مرا به عنوان یک مربی عمیقا آزرده خاطر می‌کند.

حالا نشریه «کیکر» آلمان خبر می‌دهد که هوینس به آنها گفته که هنوز بر عقیده و انتقاد خود از توماس توخل ایستاده است. او تأکید کرده که توخل ترجیح می‌دهد وقتی اوضاع خوب پیش نمی‌رود، بازیکن جدید بخواهد تا اینکه سطح کیفی کارش را بهبود ببخشد. رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ همچنین بحث اختلاف بین خودش و سرمربی بایرن را جوسازی رسانه‌ای می‌داند. هوینس همچنین به «کیکر» گفته که ساکت نخواهد ماند و از این به بعد هم نظرش را به طور شفاف بیان خواهد کرد.

جامعه هواداری بایرن مونیخ اما معتقد است که مصاحبه‌هایی که اولی هوینس اخیراً انجام داده و توماس توخل را مورد انتقاد قرار داده، غیرضروری و اظهارات او بی‌اساس بوده است و آرامش تیم را در آستانه بازی حساس با رئال مادرید بر هم می‌زند.

تورپین داور دیدار بایرن مونیخ - رئال مادرید شد

بایرن مونیخ که شانس قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان را از دست داده، حالا تنها امیدش به کسب جام، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپاست.

تیم‌های فوتبال بایرن و رئال از ساعت 22:30 سه‌شنبه (به وقت تهران) در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان و در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • عدم عقب‌نشینی هوینس از اظهاراتش علیه توخل
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • کمک بایرن به کین
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!