Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی با اشاره به اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران، ایستادگی نیروی دریایی سپاه در مقابله با عملیات رذیلانه ارتش تروریست آمریکا را موجب خشنودی عموم ملت ایران بر شمرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن کامل این پیام بدین شرح است:
باسمه تعالی
«إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذینَ آمَنوا»
ایستادگی مقتدرانه و هوشندانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با عملیات رذیلانه ارتش تروریست امریکا، آن هم در ایام منتهی به سالروز ۱۳ آبان، موجب خشنودی عموم ملت ایران و احساس غرور همه مظلومان در هر جای عالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اقتدار سربازان وطن در این میدان، علاوه بر صیانت از منافع و سرمایه های ملی در دریای عمان، بار دیگر، صلابت و استواری خلل ناپذیر جمهوری اسلامی ایران و پیروزی حتمی حق بر باطل را یادآور گشت.

با تبریک این موفقیت به آحاد ملت رشید، پاسداران دریا دل اسلام و ایران و فرماندهی معظم کل قوا، سربلندی و سرافرازی میهن عزیزمان؛ ایران را از خدای قادر متعال خواستارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی وزارت کشور سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان عصر پنجشنبه در جلسه پدافند غیر عامل که محل فرمانداری برگزار شد به عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد: عملیات وعده صادق دل همه ما را آرام کرد و موجب شادی همه حق طلبان و شکست و خواری دشمنان شد.

محبیان ادامه داد: ما پیش بینی داشتیم دشمن مقابله‌ای را پس از عملیات وعده صادق داشته باشد و به همین منظور جلساتی برای مقابله با این تهدیدات برگزار کردیم تا بتوانیم آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی گفت: تا زمانی که ظالمین وجود دارند باید هوشیار باشیم تا با شیطنت‌های دشمنان بتوانیم برخورد کنیم.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه پدافند غیرعامل امسال بیش از پیش با برنامه و بهتر اقدام کنیم.

کد خبر 6088753

دیگر خبرها

  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به اسرائیل هشداری محدود و پرهیز از گسترش درگیری بود
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد