Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماز جمعه این هفته تهران، 14آبان ماه در دانشگاه تهران، به امامت حضرت آیت‌الله خاتمی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا، سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اعلام کرد: برنامه نماز جمعه این هفته، به دلیل تقارن با سالروز تسخیر لانه جاسوسی، با رویکرد ضد آمریکایی و استکبارستیزی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌‌الاسلام علی نوری افزود: بر همین اساس از مجموعه تشکل‌های دانش آموزی دعوت شده است که همچون هفته گذشته، حضور پر شوری در نماز جمعه داشته باشند. همچنین دست سازه‌های دانش آموزان، که با پیام ایران قوی و ضدیت با استکبار تهیه شده است، در محوطه دانشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: یک شعار و پیام جورچین، در زمین چمن محل برگزاری نماز ارائه خواهد شد و شعارهای ضد آمریکایی با اقدام هماهنگ و نمادین دانش‌آموزان فضای با نشاطی را در محل برپایی نماز جمعه ایجاد خواهد کرد. 

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به اجرای گروه سرود انجمن اسلامی دانش‌آموزان گفت: سرود ضد آمریکایی، قبل از اذان، به صورت زنده برای نمازگزاران اجرا خواهد شد.

 نوری ادامه داد: سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ، سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور است که به موضوع اخراج آمریکا از منطقه خواهد پرداخت. 

وی با اشاره به برپایی موکب‌های پذیرایی ویژه برادران و خواهران بیان کرد: فرهنگسرای منتظر، در بخش برادران و خواهران، با موضوع استکبارستیزی در حوزه جوان و نوجوان نیز فعال است و گروه‌های سرود دانش‌آموزی در درب‌های ورودی محل برگزاری نماز جمعه به اجرای سرود ضد استکباری و ضد آمریکایی می‌پردازند.

نوری در ادامه گفت: در درب‌های ورودی، پرچم آمریکا برای لگدمال کردن، زیر پای مردم انقلابی تهران قرار می‌گیرد. همچنین بسته‌های صوتی از فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با مضامین ضد آمریکایی تهیه شده است.

حجت‌‌الاسلام نوری، از حضور بی‌تکلف مسئولین در میان مردم، از جمله: دکتر قالیباف، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و دکتر محسن رضایی، معاون محترم رئیس جمهور در نماز جمعه هفته گذشته تهران تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است نماز جمعه این هفته، با همت ستاد نماز جمعه تهران، به صورت آنلاین و زنده از "هیئت آنلاین" و "شبکه امامت" به نشانی: shabake_emamat@ در پیام رسان ها و شبکه‌های اجتماعی ایتا، روبیکا و سروش به صورت زنده و تصویری، همراه با پوشش جایگاه نماز و فعالیت‌های جانبی در محوطه، پوشش داده خواهد شد و همزمان، مراسم نماز جمعه این هفته تهران، برای نخستین بار از رادیو قرآن، رادیو معارف و رادیو تهران به صورت زنده پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماز جمعه ایران استکبار زمین امام خمینی مقام معظم رهبری مجلس شورای اسلامی معاون رئیس جمهور پوشش نماز جمعه نماز جمعه این هفته ضد آمریکایی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی

جمعی از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران با برگزاری تجمعی مقابل سردر دانشگاه، سرکوب و بازداشت اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، جمعی از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران در حمایت از جامعه دانشگاهی آزادیخواه و معترض آمریکا و اروپا به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و در محکومیت  موج سرکوب، بازداشت و هتک حرمت اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس و دولت این کشور، پس از برگزاری نماز ظهر و عصر با برگزاری راهپیمایی از محل مسجد دانشگاه تهران تا سردر این دانشگاه برای ساعاتی مقابل سردر دانشگاه تهران تجمع کردند.

حاضران در این تجمع که با حضور رئیس دانشگاه هیئت رئیسه و اساتید دانشکده‌های مختلف دانشگاه و دانشجویان همراه بود با در دست داشتن دست نوشته‌هایی در حمایت از مردم غزه و دانشگاهیان و پرچم ایران و فلسطین و با سر دادن شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت دولت آمریکا از این جنایات را محکوم کرده و از آزاد اندیشی جامعه دانشگاهی در سراسر دنیا حمایت کردند.

رئیس دانشگاه تهران نیز در این تجمع به بیان سخنانی پرداخت و برخورد دوگانه دولتهای غربی در مقوله آزادی بیان را مورد ارزیابی قرار داد.

حضور دانشجویان بین الملل دانشگاه تهران در این تجمع و حمایت از جامعه دانشگاهی معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از دیگر نکات این مراسم بود.

به گزارش تسنیم، موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از دستگیری صدها نفر از معترضان در دانشگاه کلمبیا گسترده‌ شده و بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیا است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران