Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته دوم رقابت های فوتسال لیگ برتر بانوان کشور از روز جمعه ۱۴ آبان ماه برگزار می شود که چهار بانوی گیلانی به عنوان داور و یک بانوی گیلانی نیز به عنوان ناظر فدراسیون در این مسابقات حضور خواهند یافت.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان در این خصوص اظهار کرد: ملینا شفیع نژاد داور ارزنده گیلان به عنوان داور در دیدار تیم های فوتسال بانوان پیکان تهران و نصر فردیس که روز جمعه در هفته دوم این مسابقات برگزار می شود، حضور می یابد، ضمن اینکه مریم حقیقی دیگر داور شایسته گیلان به عنوان وقت نگهدار این بازی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانعلی الماس خاله افزود: سیده مینا میرفلاح داور ارزنده استان گیلان نیز، به عنوان یکی از داوران بازی تیمهای فوتسال نماینده مشهد با پالایش نفت آبادان حضور می یابد و سوگند سامی دیگر داور گیلانی نیز، وقت‌نگهدار این دیدار انتخاب شد که این مسابقه نیز روز جمعه ۱۴ آبان ماه در چارچوب هفته دوم رقابت های فوتسال لیگ برتر بانوان کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد:  همچنین صغری محمدی از استان گیلان به عنوان ناظر گروه داوری فدراسیون فوتبال، در دیدار تیم های فوتسال بانوان فرهان ملارد و بوتاپارس ایرانیان حضور می یابد تا کار گروه داوری این دیدار را زیرنظر داشته باشد که این مسابقه روز جمعه از هفته دوم رقابت های فوتسال لیگ برتر بانوان کشور برگزار می شود.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان خاطرنشان کرد: داوران استان گیلان در رقابت های مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در هر ۲ بخش آقایان و بانوان حضور فعالی دارند و هر ساله تعدادی از این داوران، در مهمترین رقابت های فوتبال لیگ های کشور حضور می یابند.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی فوتسال گیلان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی فوتسال گیلان فدراسیون های ورزشی فوتسال گیلان بانوان برگزار می شود استان گیلان هفته دوم لیگ برتر روز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال با بیان اینکه سهم استان کرمان درتیم‌های ملی جای کار فراوانی دارد و استان امروز پنج تیم لیگ برتری دارد،بیان کرد چهار ورزشگاه استاندارد در استان کرمان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این استان اولین جایی است که بانوان به ورزشگاه آمدنداز راه اندازی مسابقات فوتبال ساحلی بزودی در استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و استان حاج قاسم است که جای بسی افتخار دارد، بیان کرد: امروز پیراهن تیم ملی فوتسال که اخیراً قهرمان آسیا شده است به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان هم در این دیدارگفت: در بحث استان کرمان تلاشمان این بوده که طی این ۲ سال فوتبال و فوتسال را در کف جامعه گسترش دهیم.

وی افزود در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۷ هزار نفر در فوتبال و فوتسال ورزشکار داشتیم که در ۱۴۰۲ این تعداد به بیش از ۲۳ هزار نفر رسیده است که با افزایش ۴۰ درصدی همراه بوده است.

رئیس هیئت فوتبال استان با بیان اینکه ۳۴۰ تیم در سطح رقابت‌های استانی در ۱۴۰۱ داشتیم ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ مجموع ۷ هزار و ۷۰۰ مسابقه در سطح استان برگزار کردیم که در برخی از شهرستان‌ها هم اگر مسابقات نبوده به دلیل نبودن زیرساخت‌ها بوده است.

جهانشاهی درمورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیز گفت: بحث حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیز بحث مهمی است که شروع این کار از سیرجان اغاز شد و حضور زنان تنها جایی که مجوز حضور زنان در مسابقات داخل سالن را دارد سیرجان است.

دیگر خبرها

  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است