Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل نخستین جشنواره پژوهشگران برتر و منتخب شرکت فناوری و مهندسی پرتو صنعت طلایی به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد.

رئیس نخستین جشنواره پژوهشگران برتر و منتخب شرکت فناوری و مهندسی پرتو صنعت طلایی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر افزود: باتوجه‌به اهمیت هفته پژوهش و فناوری (۲۰ تا ۲۶ آذرماه هرسال) و نظر به اهمیت پژوهش و تحقیق پژوهشگران و محققان، شرکت فناوری و مهندسی پرتو صنعت طلایی طی فراخوان، ۱۵ پژوهشگر برتر را بر اساس دستورالعمل ۲۲ مین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور انتخاب کرده و از آنها تجلیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمدرضا حسینی علی‌آباد با بیان اینکه این جشنواره به مناسبت روز پژوهش در ۲۵ آذرماه برگزار و از پژوهشگران برتر تجلیل می‌شود، ادامه داد: شرکت در این فراخوان کاملاً رایگان است و تمام دانشجویان و دانش‌آموختگان تمامی رشته‌های تحصیلی و در تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند در این رویداد شرکت کنند و هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هرسال این فراخوان ۳۰ شهریورماه منتشر شده و تا یک آذرماه همان سال پذیرای دریافت رزومه علمی پژوهشگران، اساتید، اندیشمندان و دانشجویان خواهد بود، افزود: به دلیل شرایط کرونایی، این جشنواره در دوره نخست به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند رزومه علمی خود را به آدرس confnashr.ir ارسال کنند

حسینی علی‌آباد ادامه داد: در این جشنواره ۶ تندیس به پژوهشگران مقطع کارشناسی (دانشجو و دانش‌آموخته) ،۵ تندیس به پژوهشگران مقطع کارشناسی ارشد (دانشجو و دانش‌آموخته) و ۴ تندیس نیز به پژوهشگران دکتری تخصصی و دانشجویان این مقطع اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی پژوهش هفته پژوهش پژوهشگران برتر شرکت فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،عطا حسن‌پور در این باره گفت : این همایش بین‌المللی با موضوع تاب آوری در برابر مخاطرات، تغییرات اقلیمی و بلایا در آبان‌ماه سال جاری با حضور مهمانان و پژوهشگران داخلی و خارجی در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
وی افزود : این همایش بین‌المللی با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان برگزار می‌شود.
حسن پور تصریح کرد: همایش یاد شده در محورهای مفاهیم و مبانی نظری، بستر فرهنگی و میراث ناملموس، بستر طبیعی در معماری دست‌کند، تجارب و حفاظت از معماری دست‌کند برگزار خواهد شد.
مدیرکل میراث‌ فرهنگی و گردشگری لرستان در پایان اظهار داشت : پژوهشگران، اساتید دانشگاه و علاقمندان می‌توانند چکیده مقالات خود را در این خصوص تا ۳۰ اردیبهشت به دبیرخانه این همایش بین‌المللی ارسال کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901666

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد