Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سیده زهرا اصغری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان ۵۰ رتبه برتر کشوری کسب کردند، بیان کرد: تلاش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان در پاندمی کرونا قابل تحسین است چراکه گام‌های نوع‌دوستانه و بلند همتانه آن‌ها در این این عرصه زبانزد و برجسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه ۴۰۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه برای انجام اقدامات داوطلبانه در حوزه کرونا داوطلب شده‌اند ادامه داد: راه‌اندازی پایگاه تزریق واکسن یکی از اقدامات داوطلبانه دانشجویان در این موضوع بوده است.

این مسئول با بیان اینکه معاونت فرهنگی و دانشجویی علوم پزشکی همدان یکی از ۷ معاونت این دانشگاه است که ارائه خدمات حوزه فرهنگی، دانشجویی و رفاهی را بر عهده دارد عنوان کرد: تلاش معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در ابعاد سلامت روان و زمینه‌سازی برای فعالیت‌های فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی دانشجویان است.

اصغری گفت: درخواست برنامه‌های فرهنگی مختلف از جمله برپایی کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی و ... از طریق تشکل‌ها و نهاد‌های مختلف در دانشگاه به این معاونت پیشنهاد داده می‌شود و پس از بررسی در کمیته‌های مربوطه زمینه‌سازی برای اجرا و برگزاری آن‌ها فراهم می‌گردد.

او ابراز داشت: در ایام شیوع کرونا ۵۰ رتبه برتر کشوری توسط دانشجویان این دانشگاه به دست آمده و ثمره فعالیت ۵۰ نهاد دانشجویی، ۶ تشکل، بیش از ۲۰ انجمن علمی، ۲۰ کانون فرهنگی و ۵۰ نشریه دانشجویی در این دانشگاه همواره امتیازات درخشانی به همراه داشته است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: طرح اعتباربخشی فرهنگی بیمارستان‌ها، و اعطای کارنامه اعتباربخشی فرهنگی و بازسازی و نوسازی نمازخانه‌های بیمارستان‌ها و بهسازی و تعمیر خوابگاه‌های دانشجویی به این مراکز یکی از اقدامات شاخص و برجسته این معاونت در زمینه فرهنگی است.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی رتبه برتر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی

به گزارش جام جم آنلاین البرز،شهرام صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت:هفته ملی ماما با شعار هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و جامعه مامایی در ارتقای شاخص‌های رشد جمعیت و زایمان طبیعی در استان تلاش‌های زیادی انجام داده است.

دکتر صیادی خاطر نشان کرد در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در استان انجام شده است و زایمان طبیعی در مادران ایرانی فرزند اول با رشد ۲/۳ درصدی همراه بوده است.

رییس دانشگاه افزود: استان البرز در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی رتبه ۲ کشوری را دارد و در سال گذشته این شاخص رشد داشته است.

وی با بیان اینکه طبق استاندارد جهانی به ازای هر دو مادر باید یک ماما وجود داشته باشد گفت: خوشبختانه این شاخص در تمامی بیمارستان‌های استان که زایشگاه دارند رعایت شده است و فقط بیمارستان کمالی با این استاندارد کمی فاصله دارد و یکی از اولویت‌های دانشگاه در ارتقا جامعه مامایی افزایش تعداد ماما شاغل در بیمارستان کمالی است که به شاخص جهانی استاندارد برسیم.

دیگر خبرها

  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • داستان شکستن مارپیچ سکوت را برای نوه‌هایتان تعریف خواهید کرد
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • از پرداخت بیش از ۴ هزار وام متاهلی به دانشجویان پزشکی تا تاکید بر استفاده دانشگاه‌ها از سند دانشگاه اسلامی