Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@22:34:51 GMT

حمایت مس رفسنجان از محمد انصاری با وجود مصدومیت

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۶۸۰۴

باشگاه مس رفسنجان از بازیکن مصدومش حمایت می‌کند

گفته می شود مدیران مس رفنسجان حاضرند در صورت لزوم محمد انصاری را برای درمان به قطر یا آلمان بفرستند.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، محمد انصاری، مدافع مس رفسنجان در جریان دیدار هفته نخست تیمش مقابل سپاهان از ناحیه زانو با مصدومیت شدیدی روبه‌رو شد. این بازیکن پس از این مصدومیت منتظر ماند تا با رفع ورم زانویش، MRI بدهد و شدت مصدومیتش مشخص شود اما به احتمال زیاد انصاری با سومین پارگی رباط صلیبی در دوران بازی‌اش مواجه شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال باشگاه مس رفسنجان حتی با وجود این که محمد انصاری در هفته نخست لیگ با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شد، پشت مدافع تیمش را خالی نکرده و حمایت‌های لازم را از او انجام می‌دهد.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان علاوه بر پرداخت حقوق، به انصاری اعلام کرده که نگرانی‌ای از بابت هزینه‌های درمانی نداشته باشد و مدیران این باشگاه در صورت لزوم حتی حاضر هستند مدافع مصدوم‌شان را برای درمان به قطر یا آلمان بفرستند.

البته پارگی رباط برای محمد انصاری علاوه بر ناراحتی‌ای که به خودی خود برای یک ورزشکار دارد، تداعی‌کننده خاطرات بدی است. اولین پارگی رباط صلیبی این بازیکن شاید تلخ‌ترین آن‌ها باشد، جایی که انصاری در فینال لیگ قهرمانان آسیای ۲۰۱۸ با مصدومیت مواجه شد.

اتفاق عجیب اما حمایت نکردن مدیران پرسپولیس از مدافع تیم‌شان بود و این بازیکن مجبور شد تمام هزینه‌های دوره درمانی‌اش را خودش بدهد. انصاری بعدها به زحمت توانست این هزینه درمان را از باشگاهش بگیرد. البته این تمام ماجرا نبود چرا که باشگاه پرسپولیس در پایان آن فصل با انصاری تسویه حساب‌های مربوط به دستمزدش را انجام نداد.

دومین پارگی رباط صلیبی محمد انصاری هم در تمرین پرسپولیس رخ داد که اتفاقاتی مشابه مرتبه اول برای این بازیکن تکرار شد.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم هنگ کنگ شهری است در بلژیک! / آیتم ویژه طرفداری؛ بازبینی VAR گل سردار آزمون به یوونتوس (یوونتوس 4-2 زنیت) قرارداد ژاوی با بارسلونا 2.5 ساله خواهد بود دلبری کردن CR7 در برگامو؛ نگاه های جالب سولسشر به کریستیانو رونالدو / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد انصاری مس رفسنجان پارگی رباط رباط صلیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی مدافع قائمشهری پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم اراک در نقش مدافع راست وارد میدان شد تا دانیال اسماعیلی‌فر وینگر راست باشد اما شرایط برای او خوب پیش نرفت و در نهایت دو گل وقت‌های اضافه حریف از جایی به دست آمد که فرشاد یا در آن محل بود و ناکام ماند یا در آن محل نبود و از جای خالی‌اش استفاده کردند و گل زدند.

به هر حال فرشاد فرجی این فصل در نقش مدافع میانی هر گاه که در ترکیب اصلی بوده درخشیده و با یک نمایش ضعیف در پست مدافع راست نمی‌توان شایستگی‌ها و توانمندی‌هایش را زیر سوال برد.

فرجی البته در راه‌آهن و شهرخودرو هم بعضا به‌عنوان مدافع راست بازی می‌کرد و نمایش‌های خوبی هم ارائه می‌داد پس با این پست و شرح وظایف‌اش غریبه نیست. او در بازی با آلومینیوم یک ضربه سر زد که اگر بدشانس نبود و آن توپ گل می‌شد هیچ کس ضعف او و خط دفاع پرسپولیس را مورد اشاره قرار نمی‌داد. شماره 3 سرخ‌ها همچنین یک پنالتی خشک و بی‌حرف و حدیث هم زد و جالب بود که بعد از این ضربه به امیررضا رفیعی با حالتی جالب گفت: «تمومش کن!». در واقع فرجی پنالتی پنجم پرسپولیس را به ثمر رساند و اگر رفیعی پنالتی بازیکن حریف را می‌گرفت کار برای پرسپولیس تمام شده بود که اینگونه نشد.

به هر حال فرجی مثل دیگر بازیکنان باتجربه پرسپولیس حذف تلخ در اراک را فراموش کرده و آماده بازی بزرگ مقابل سپاهان است. در شرایطی که دانیال اسماعیلی‌فر از بازی مقابل سپاهان محروم است  فرجی می‌تواند همچنان گزینه‌ای برای بازی در پست مدافع راست باشد چرا که برعکس وحدت حنانوف او کاملا در شرایط مسابقه است و از نظر ذهنی و بدنی توانمندی حضور در این میدان بزرگ را دارد.

جالب اینکه خوشحالی و سرحال بودن او در تمرینات دو روز آخر منتهی به بازی سپاهان عجیب و مشکوک به نظر می‌رسد و هیچ بعید نیست فرشاد از فیکس بودن خود در این میدان مطمئن شده که اینگونه با روحیه و قبراق تمرین می‌کند.

دیگر خبرها

  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • دوری سرجینیو دست از میادین تا سال 2025؛ آینده نامشخص مدافع آمریکایی در پی مصدومیت
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود