Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد آشوری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: آنچه که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قامت دلاورمردان نیروی دریایی در آبهای دریای عمان در صیانت از منافع ملت ایران انجام داد، حاصل ماه‌ها تلاش اطلاعاتی دقیق و رصدهای پرشمار در قالب مأموریت‌های سخت و متراکم بوده است که به نتیجه هوشمندانه‌ای رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوران رفتارهای تجاوزکارانه آمریکایی‌ها گذشته است و آنها پی به صلابت و اقتدار ملت ایران برده‌اند.

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت با بیان این که این اقدام مهم و راهبردی در روزهای منتهی به 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار رخ داد و باردیگر نشان داد که غربی‌ها در تلاش برای تضییع حقوق ملت ایران فروگذار نیستند اما تنها عاملی که می‌تواند آنان را از رفتارهای خصمانه و تجاوزکارانه‌شان بازدارد، قدرت برآمده از اتحاد و وحدت ملت ایران است.

آشوری تصریح کرد: 13 آبان تصویر به هم پیوسته مبارزه ملت ایران با استکبار در دهه‌های اخیر است و ما هرگز جنایات و تجاوزات آمریکایی‌ها در حق ملت ایران در دوره‌های مختلف زمانی فراموش نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: آشوری نماینده بندرعباس 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است

به گزارش جام جم آنلاین، شیخ «حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌ الله لبنان در نشست «بررسی ابعاد عملیات وعده صادق» که به همت مجمع جهانی قادمون برگزار شد، گفت: «آمریکا به ‌واسطه قطر پیغام داد که اسرائیل را نزنید تا ما تلاش کنیم جنگ غزه تمام شود. ایران هم مهلت داد، ولی آمریکا گفت نمی‌توانیم جنگ را تمام کنیم!»

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان افزود: «لذا جمهوری اسلامی پاسخی محکم و قدرتمندانه داد و اسرائیل فهمید ایران ترسی از رویارویی ندارد.»

شیخ حسن البغدادی گفت: «این ضربه مستقیم، امت اسلام را بیدار کرد و نشان داد که اسرائیل بسیار ضعیف است و ثابت کرد که آمریکا می‌ترسد واکنشی نشان دهد.»

دیگر خبرها

  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • دلخوش : عملیات "وعده صادق" به اسراییل فهماند سمبه ایران چقدر پر زور است +فیلم
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است