Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:31:05 GMT

اجتماع بزرگ ۱۳ آبان در پایتخت مقاومت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۶۹۰۹

اجتماع بزرگ ۱۳ آبان در پایتخت مقاومت برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مردم کرمان صبح امروز با حضور در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید سلیمانی در اجتماع بزرگ ۱۳ آبان شرکت کردند.

در این آیین سردار فدوی جانشین سپاه پاسداران نیز حضور داشت.

در این اجتماع مردم با سر دادن شعارهایی نظیر «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» فریاد استکبارستیزی خود را از کنار مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت به گوش جهانیان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تعداد زیادی از دانش آموزان کرمانی با در دست داشتن پلاکاردهایی در این آیین شرکت کردند.

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و علی زینی وند استاندارکرمان به مناسبت ۱۳ آبان پیام مشترکی صادر کردند. متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

دوران مبارزات انقلاب اسلامی با مرارت‌ها و سختی‌ها پشت سر گذاشته شد و هزینه‌های سنگینی برای پیروزی انقلاب داده شد تا این عظمت و شکوه راه خود را بپیماید و به سرانجام برسد. بازگویی خاطرات، سختی های دوران مبارزات و تجزیه و تحلیل تحولات انقلاب یکی از رموز استمرار نهضت، عامل بیداری جوانان و نوجوانان و تقویت کننده گفتمان انقلاب اسلامی است.

یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یادآور یکی از مهم‌ترین رویدادها در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی و بیانگر جایگاه ارزنده، معرفت و بصیرت دانش آموزان و دانشجویان در عرصه مبارزه با ظلم و درهم شکسته شدن ابهت پوشالی استکبارجهانی است.

بدون تردید رشادت و همراهی مردم دلاور و آزادیخواه ایران در سالهای پیروزی انقلاب و بعد از آن باعث شده است که پس از گذر از بحران‌ها و ایستادگی در برابر دشمنان، انقلاب اسلامی بالنده تر از همیشه به حیات خود ادامه داده و الهام بخش آزادیخواهان و ملتهای مسلمان و کشورهایی باشد که عزت و استقلال را در نفی نظام سلطه می‌جویند.

استان کرمان به عنوان زادگاه سردار سپهبد شهید سلیمانی، فردی که گام‌های استوارش در خاورمیانه پرتلاطم لرزه بر اندام استکبار می‌انداخت، جایگاهی والا در ترویج گفتمان استکبار ستیزی و عدالت محوری دارد. استقلال، تکیه به خود و اعتماد به جوانان برگرفته از هویتی است که انقلاب اسلامی به ما داده است و امید است مردم انقلابی استان کرمان و دانش آموزان و جوانان با اتکا به این خودباوری و زنده نگه داشتن روحیه حقیقت جویی، عدالت طلبی و مبارزه با استکبار رهرو راه شهیدان انقلاب اسلامی و سردار دلها شهید سپهبد قاسم سلیمانی باشند.

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز، فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را مردم شریف استان کرمان خاصه دانش آموزان عزیز تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی و سعادت همگان را در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی خواستاریم».

کد خبر 5343600

منبع: مهر

کلیدواژه: یوم الله 13 آبان گلزار شهدای کرمان استکبار ستیزی ویروس کرونا بوشهر یوم الله 13 آبان کرمانشاه آمار کرونا واکسن کرونا گرگان شهرداری قم لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها پدافند غیرعامل ایلام شیوع کرونا استانداری سمنان انقلاب اسلامی دانش آموزان ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی انور ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: امتحانات نهایی پایه متوسطه با پیگیری‌های صورت گرفته، در مدارس عشایری دخترانه سرآبتاوه، شهید اندرخور پوله و سیدالشهدای چهار تخته برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: پایان سال تحصیلی مقطع متوسطه در مدارس امام محمد باقر موشمی، امام هادی برد پهن، نخبگان گنجه‌ای و امام علی پهون برگزار می‌شود.

رحیمی انور تصریح کرد: در گذشته، دانش آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم کهگیلویه و بویراحمد باید کیلومترها راه سخت گذر را با خودرو یا موتور سیکلت برای شرکت در این آزمون پیمایش می‌کردند و برای ۱۲۰ دانش آموز در این چهار حوزه امتحانی، خطرات جاده‌ای وجود داشت و هزینه‌های زیادی برای طی کردن در مسیرهای سخت گذر به آنها تحمیل می‌شد.

کد خبر 6097087

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد