Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-09@06:15:01 GMT

تصویب مرغ باقیمت کیلویی ۲۰ هزار تومان

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۶۹۲۶

تصویب مرغ باقیمت کیلویی ۲۰ هزار تومان

وزیر دادگستری از تصویب مرغ باقیمت کیلویی ۲۰ هزار تومان در ستاد تنظیم بازار خبر داد و گفت: مقرر شد تا توزیع مرغ گرم نیز در میادین بار افزایش یابد.

به گزارش مشرق؛ امین حسین رحیمی در پایان بازدید از چهار پروژه مهم شهرستان گرمسار ضمن بیان اینکه عدم هماهنگی بین چند دستگاه و وزارت خانه یکی از ایراداتی که ابتدای دولت سیزدهم با آن مواجه بود، ابراز داشت: با دستور رئیس‌جمهور انسجام ایجاد شد و اکنون ستاد تنظیم بازار زیر نظر معاون رئیس‌جمهور تشکیل جلسه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه جلسه کمیته اقدام مشترک نیز تشکیل‌شده تا بحث نظارت را پیگیری کند، افزود: برای استفاده از ظرفیت مردمی نیز طرحی ارائه‌شده که بر اساس آن از تولید تا مصرف نظارت کامل می‌شود.

وزیر دادگستری بابیان اینکه در جلسه ستاد تنظیم بازار روز گذشته مصوب شد مرغ منجمد از کیلویی ۲۵ هزار تومان، باقیمت مصوب کیلویی ۲۰ هزار تومان در میدان‌های میوه و تره‌بار در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد، ابراز داشت: کسی بالاتر از این میزان حق فروش مرغ را در کشور نخواهد داشت.

رحیمی بابیان اینکه در این نشست همچنین مقر رشد تا توزیع زیاد مرغ گرم در میادین بار اجرایی شود، تصریح کرد: به این منظور دیگر کمبود یا مشکلی برای عرضه مرغ گرم نخواهد بود که برای تخم‌مرغ نیز همین شروط گذاشته‌شده است.

وی بابیان اینکه برخی شرکت‌ها با بسته‌بندی کردن تخم‌مرغ آن را بالاتر از میزان مصوب ارائه می‌کردند، افزود: قیمت تخم‌مرغ شانه‌ای ۴۳ هزار تومان باید باشد و در میادین بار نیز به‌صورت شانه‌ای و فله‌ای توزیع می‌شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان وزارت دادگستری امین حسین رحیمی دولت سیزدهم قیمت مرغ هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان شهید زین‌الدین قم سه‌سطحه می‌شود

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم گفت: مطالعات فاز یک تقاطع غیرهمسطح میدان شهید زین‌الدین انجام شد.

لیلی نیک خلق احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به تصویب مطالعات فاز یک میدان شهید زین‌الدین اظهار کرد: برای این پروژه مطالعات خردنگر و کلان‌نگر توسط مشاور انجام و هشت گزینه طراحی شد.

وی افزود: در جلسات کارشناسی گزینه هشتم به عنوان گزینه برتر که این میدان را به صورت تقاطع سه‌سطحه تصویر کرده بود، مورد توافق قرار گرفت.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم با اشاره به اینکه مطالعات فاز دوم سیویل در حال انجام است، خاطرنشان کرد: احجام این پروژه پس از تصویب در شورای تصویب طرح‌ها در جریان مطالعات فاز دوم تعیین تکلیف می‌شود.

نیک خلق احمدی با اشاره به لزوم تصمیم‌گیری درباره دهانه پل و نوع سازه اضافه کرد: گزینه برتر بلوار شهید عابدی به صورت روگذر طراحی شده است.

وی تاکید کرد: در طراحی فاز دوم مشخص می‌شود که همسطح به صورت میدان باشد یا یک تقاطع چراغ‌دار در این محدوده طراحی شود که این موضوع در انتخاب نوع سازه اثرگذار است.

کد خبر 751160

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا چهاردهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تصویب می‌کند
  • ۲ هزار واحد به ظرفیت نهضت ملی مسکن دزفول افزوده شد
  • افزایش ظرفیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن دزفول
  • طرح تفصیلی کرج تا خردادماه تصویب می‌شود+فیلم
  • تصویب طرح تفصیلی کرج بعد از ۱۰ سال
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کار‌های سکو‌های داخلی
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی
  • میدان شهید زین‌الدین قم سه‌سطحه می‌شود
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین