Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه روز پنجشنبه در پیامی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار، با بیان اینکه امنیت و اقتدار کشور با روحیه انقلابی و استکبارستیزی محقق شده است گفت: یوم الله ۱۳ آبان فرهنگ استکبارستیزی و روحیه انقلابی را در بین نوجوانان و جوانان نهادینه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه اظهار داشت: یوم الله ١٣ آبان نماد استکبارستیزی، همدلی، همبستگی، انسجام و وحدت مردم در برابر استبداد و استکبار جهانی است و یادآور شجاعت، رشادت و ایستادگی دانش آموزان و دانشجویان و عدالت خواهی ملت ایران است که به عنوان برگ زرین و نگینی در تاریخ انقلاب اسلامی علیه استکبار می‌درخشد.

استاندار کرمانشاه افزود: روز ملی مبارزه با استکبار، پیام ایستادگی، اتحاد، مقاومت و بیداری ملّت را به دشمنان و پیام امیدواری و اقتدار را به ملت‌های قرار گرفته در خط مقاومت صادر می‌کند و به استکبار جهانی نشان می‌دهد که نوجوانان و جوانان و مردم با بصیرت ایران اسلامی با روحیه انقلابی و استکبارستیزی و با اتکا به توان خود چگونه توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند و اقتدار و عزت را به نمایش می‌گذارند.

بازوند بیان داشت: هر ساله مردم شریف، انقلابی، ولایتمدار، وفادار و مومن استان کرمانشاه با برپایی راهپیمایی وحدت و همدلی همیشگی را در راستای تقویت روحیه استکبار جهانی به نمایش می‌گذارند و امسال به به دلیل شیوع کرونا به جای راهپیمایی، تجمع‌های ۱۳ آبان با رعایت توصیه‌های بهداشتی برگزار می‌شود و محتوا‌های بصیرتی توسط فعالان عرصه اطلاع رسانی و مردم در فضای مجازی منتشر خواهد شد و فریاد حق طلبی، مقاومت و ایستادگی مردم ایران اسلامی در مقابل مستکبران و زورگویان به گوش جهانیان خواهد رسید.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: هم اکنون بدعهدی شیطان بزرگ و عمق کینه توزی آن نظام متجاوز و مداخله گر بر جهانیان عیان و اثبات شده و سیاست‌های جاهلانه آمریکا در منطقه و جهان از جمله حمایت از رژیم‌های دیکتاتوری منطقه و تروریسم دولتی با شکست‌های روزافزون و پی در پی مواجه شده است، اوج استیصال و درماندگی صاحبان زر و زور و تزویر در ایجاد شکاف میان ملت عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر همگان مبرهن است.

بازوند گفت: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دانش آموز و فداکاری، ایثار، ازخودگذشتگی و جانفشانی فرزندان انقلاب اسلامی برای دفاع از این مرز و بوم و استقلال عزتمندانه ایران اسلامی اعلام می‌کنیم که مردم استان شهید پرور کرمانشاه نیز همراه با آحاد ملت انقلابی ایران اسلامی، با اراده‌ای پولادین بار دیگر ندای استکبارستیزی و عدالتخواهی خود را در روز ۱۳ آبان، به گوش جهانیان خواهند رساند و با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مد ظله العالی تجدید میثاق نموده و انزجار خود را از ایادی ظلم و جور نشان خواهند داد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه 13 آبان مقاومت روحیه انقلابی ایران اسلامی ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان پایه اقتدار حکومت اسلامی را مردم دانست و با بیان اینکه هرجا خطا کرده‌ایم جاهایی بوده که از حضور مردم در صحنه‌های مختلف اقتصادی و اجرایی غفلت کرده‌ایم، گفت: باید کارها را به مردم واگذار کنیم.

ابوطالب شفقت امروز، هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای شهرداران و شوراهای اسلامی که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: شورا پل ارتباطی بین دولت و مردم است، حال چه شورای اسلامی شهر باشد چه مجلس شورای اسلامی. ضرورت دارد در جریان اقتصادی و تولیدی مردم را مشارکت دهیم و آنان را تشویق به کسب و کار و مشارکت در کارهای تولیدی و اقتصادی کنیم.

استاندار لرستان بیان کرد: انتظار می‌رود اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای استان علاوه بر قانون شناسی، فرصت‌های موجود را شناسایی کنند. همچنین استفاده از پیمانکاران بومی به خصوص در طرح‌های کوچک شهرداری‌ها مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مناقصه محدود مسابقه محلی است، بیان کرد: باید مناقصه‌ها محدود برگزار شود و از ظرفیت پیمانکاران استان در پروژه‌های کوچک استفاده شود.

شفقت با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های استان در داخل استان بهره‌برداری شود و ارزش افزوده در شهرداری‌ها مساله‌ای مهم است، اضافه کرد: در استفاده از پیمانکاران بومی به ویژه در کارهای کوچک تعلل نکنید.

وی عنوان کرد: لرستان استانی سیل‌خیز است و ضرورت دارد منابع طبیعی، محیط زیست در اطراف شهر عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری را انجام دهند.

شفقت برساماندهی رودخانه‌های لرستان تاکید کرد و افزود: اختلاف‌نظری بین شهرداری خرم‌آباد و آب منطقه‌ای لرستان روی ساماندهی خرم‌رود وجود دارد که باید حل و فصل شود و هر کدام از آن‌ها که متولی محسوب می‌شوند موظف به ساماندهی رودخانه هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد