Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - با حضور مدیرعامل شرکت بیمه دی و در حاشیه تمدید قرارداد بیمه بدنه خودروهای اورژانس تهران برای دومین سال متوالی، از رانندگان کم ریسک اورژانس تجلیل شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، با حضور مهندس محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی و دکتر صالح طبری رئیس اورژانس تهران، از رانندگان این نهاد که در مدت قرارداد سال گذشته بدون ریسک بودند با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهندس کشاورز در این مراسم با اشاره به خدمات اورژانس در تامین سلامت جامعه، عنوان کرد: بسیار خرسندیم که بیمه دی طی همکاری با اورژانس تهران می تواند علاوه بر نقش سلامت محور بیمه ای خود، به صورت دیگری نیز در ارتقای سلامت هموطنان سهیم باشد.
وی افزود: هدف از برگزاری این مراسم، قدردانی از زحمات دلسوزانه کادر اورژانس تهران است که در روزهای سخت شیوع پاندمی کرونا در کنار هموطنان و مشغول خدمت رسانی بودند. یکی از بهترین راههای کنترل ریسک در شرکت های بیمه مشارکت بیمه گزار و بیمه شدگان در مدیریت ریسک های بیمه ای است که بر این اساس بیمه دی بر آن شد تا از رانندگان کم ریسک اورژانس به دلیل اثر مطلوب عملکرد ایشان تقدیر به عمل آورد.
دکتر صالح طبری نیز با اشاره به آغاز دومین سال همکاری با شرکت بیمه دی، از خدمات بیمه دی در مدت قرارداد سال گذشته تقدیر کرد و افزود: تمام تلاش کادر اورژانس تهران ارائه خدمات با کیفیت و پر سرعت با رعایت نکات ایمنی به هم وطنان است.
گفتنی است بیمه های درمان و ثالث سازمان اورژانس تهران نیز طی قراردادی به بیمه دی واگذار شده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اورژانس تهران بیمه دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی ناصحی افزود: سازمان بیمه سلامت برای بیماران خاص نیازمند تجهیزات حرکتی، تا سقف ۲۵ میلیون تومان از محل صندوق بیماران خاص برای تهیه دست و پای کربنی پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: برای سایر افرادی که در سوانح و تصادفات دچار قطع عضو می‌شوند سهم هر دستگاه تقسیم شده و توافقاتی با محوریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفته که بر اساس ابلاغ این معاونت سهم بیمه سلامت ۳۰ درصد و سهم سازمان بهزیستی ۳۰ درصد در نظر گرفته شده است که ما منتظر اجرایی شدن این مصوبه در سال جاری هستیم.

ناصحی گفت: قرار است سازمان بهزیستی متولی این امر باشد تا دست و پای کربنی که در شرکت‌های دانش بنیان داخلی تولید شدند بر اساس این مصوبه مورد حمایت قرار گیرند.

کد خبر 6095069 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • تصادفات نیازمند کروکی/ آنچه رانندگان باید بدانند
  • بیمه شخص ثالث راننده‌محور، بند قانونی که چشم‌انتظار اجراست
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • تجلیل از ۷۴ نفر از معلمان نمونه اسفراین
  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی