Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری روز پنجشنبه در آیین معارفه و تودیع دادستان گرگان در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری گلستان افزود: امریکا در سه جبهه مسائل فرهنگی و اعتقادی، اقتصادی و تحریم و حمله به هویت ملت اسلام در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده است.

فضای مجازی خطر جدی برای جامعه انسانی و ایرانی

وی اظهارداشت: متاسفانه فضای مجازی آلوده به خطری جدی برای جامعه انسانی و ایرانی تبدیل شده است، دشمنان با تمام قوت در حال شبیخون فرهنگی هستند و با استفاده از فضای مجازی به مسائل فرهنگی و اعتقادی مردم حمله کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جنگ اقتصادی و تحریم ها را از دیگر تلاش های دشمن برای آسیب زدن به کشور برشمرد و گفت این موضوع در سالهای اخیر تشدید شده است. 

منتطری خاطرنشان کرد: جدیدترین هجمه دشمن به هویت اسلامی و ایرانی مردم متمرکز شده است و تلاش دارد آن را تضعیف و یا از بین ببرد، اگر ملتی هویت آن خدشه دار شد و یا از بین رفت دشمن به راحتی می تواند به اهداف خود برسد.

تکرار سریال شکست امریکا در بازپسگیری نفتکش ایرانی 

دادستان کل کشور به موضوع باز پسگیری نفتکش ایرانی از امریکا در دریای عمان اشاره  و اضافه کرد: بار دیگر با رشادت فرزندان کشور در نیروی دریایی سپاه  پوزه  امریکا به خاک مالیده شد و سریال شکست های امریکا در برابر فرزندان این کشور تکرار شد. 

به گفته وی امریکا دشمن اصلی ارزش های انسانی و حقوق بشر است و  فقط به دنبال منافع خود در جهان است. 

منتطری به همکاران قضایی توصیه کرد که در دادسراهای کشور یک یا ۲ شعبه حل اختلاف ایجاد شود تا هر موضوعی که به دادسرا  ارایه می شود به پرونده قضایی تبدیل نشود.

به گزارش ایرنا، دادستان کل کشور شامگاه روز چهارشنبه وارد گرگان شد و در بدو ورود به گلستان با حضور در آستان امام زاده عبدالله (ع) گرگان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

دادستان کل کشور در آیین امروز حکم دادستانی شهرستان گرگان را به محمود اسپانلو ابلاغ و از تلاش های حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی دادستان پیشین این شهر قدردانی کرد.
اسپانلو پیش از این معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان بود. رییس دادگستری های شهرستان علی آباد کتول و کلاله و دادستانی شهرستان کلاله از جمله سوابق اجرایی اوست.
حجت الاسلام سیدحسینی دادستان پیشین گرگان هم به سمت معاون قضایی رئیس کل دادگستری و مستشار دادگاه های تجدیدنظر گلستان منصوب شد.

برچسب‌ها دادستانی کل کشور گرگان محمدجعفر منتظری ایالات متحده آمریکا گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادستانی کل کشور گرگان محمدجعفر منتظری دادستانی کل کشور گرگان محمدجعفر منتظری ایالات متحده آمریکا گلستان دادستان کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷میلیون ایرانی مبتلا به دیابت؛ زخم‌های دیابت، از سرطان کشنده‌تر است

حسام‌الدین علامه افزود: ۱۴.۱۵ صدم درصد از جمعیت بالای ۲۵ سال به دیابت و حدود ۲۵ درصد از این گروه سنی به «پیش‌دیابت» مبتلا هستند. متاسفانه، آمار و ارقام مربوط به «پیش‌آگاهی به دیابت» نامساعد است؛ به نحوی که حداقل حدود یک سوم از افرادی که به دیابت مبتلا هستند از بیماری خود آگاهی ندارند.

این متخصص درباره وضعیت درمان دیابت در کشور گفت: «درمان موثر» هم از وضعیت نامساعدی برخوردار است؛ فقط حدود ۳۱ درصد از دیابتی‌ها درمان موثر و منجر به کنترل دیابت دارند. یکی از عواملی که منجر به آمار نامساعد درمان موثر دیابت و پیامدهای ناشی از آن مثل زخم مزمن در کشور شده، تحریم‌های اقتصادی و دارویی ظالمانه آمریکا است.

این متخصص ادامه داد: اگرچه واکنش مردم به دیابت نسبت به سرطان، توأم با حساسیت و پرسروصدا نیست اما نکته مهم و اساسی این است که دیابت به دلیل عوارض و مرگ و میری که پس از پیامدهایش از جمله زخم پای دیابتی می‌تواند ایجاد کند باید در کانون توجه قرار گیرد. متاسفانه میزان مرگ و میر ناشی از زخم پای دیابتی نسبت به برخی از سرطان‌های شایع کشور بیشتر است. من بازهم تاکید می‌کنم بیماری دیابت بسیار اهمیت دارد و برای مقابله با این بیماری باید از نظر متخصصان چه در حوزه بالین و چه در عرصه روان‌شناسی سلامت بهره برد.

خطر «بازار سیاه» برای پانسمان‌های نوین دیابت

مدیر کلینیک دیابت، زخم و ترمیم بافت سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران ادامه داد: استفاده از پانسمان‌های نوین، یکی از موثرترین درمان زخم‌های مزمن است. پانسمان‌های نوین بیشتر وارداتی هستند؛ اگر ارز مورد نیاز با قیمت مناسب و به مقدار کافی در اختیار واردکننده قرار نگیرد با پدیده بازار سیاه در زمینه پانسمان‌های نوین مواجه می‌شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • ۷میلیون ایرانی مبتلا به دیابت؛ زخم‌های دیابت، از سرطان کشنده‌تر است
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • دختران حق دارند شادی کنند/ همه هجمه دشمن روی دختران ایران است
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان