Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال لیورپول اعتراف کرد که تصور نمی‌کرد که تیمش دو هفته به پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و با کسب حداکثر امتیازات ممکن صعود کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول شب گذشته (چهارشنبه) پس از پیروزی 2 بر صفر شاگردانش مقابل اتلتیکومادرید در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که صعود قرمزپوشان مرسی‌ساید به عنوان تیم اول گروه B را در پی داشت، به خبرنگاران گفت: وقتی که قرعه‌کشی مرحله گروهی انجام شد و دیدم که با چه تیم‌هایی همگروه شده‌ایم (اتلتیکومادرید، پورتو و میلان) اصلاً انتظار نداشتم که اینگونه بتوانیم صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به هدف‌مان رسیدیم اما می‌دانیم که هنوز دو بازی دیگر مانده است و باید در آن دو بازی هم با تمام توان‌مان برای کسب امتیاز کار کنیم.

جنجالی‌ترین صحنه بازی اخراج فلیپه بازیکن اتلتیکومادرید در اواسط نیمه نخست به خاطر ضربه عمدی‌اش از پشت به سادیو مانه بود که به نظر برخی شاید سختگیرانه بود.

کلوپ در این خصوص هم گفت: به نظرم من، در نگاه اول خطای او کارت زرد داشت اما وقتی دیدم که کجای میدان و چگونه پای مانه را زد، فهمیدم که مجازاتش کارت قرمز است. البته به نظر من اخراج بازیکن حریف خیلی روند بازی را تغییر نداد اما خب مسلماً بعد از آن اتفاق جریان مسابقه تغییر کرد.

سرمربی آلمان افزود: امشب همه چیز بی‌عیب و نقص نبود چرا که فیرمینو مصدوم شد و این بدترین اتفاق بود. وضعیت او هم خیلی جالب نیست. اتلتیکومادرید بازی را هجومی آغاز کرد اما ما به آنها اجازه ندادیم به هدف‌شان برسند. دو گل زدیم و یک بازی فوق‌العاده هم انجام دادیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم چون در نیمه دوم به اندازه کافی فرصت گلزنی داشتیم.

لیگ قهرمانان اروپا| صعود لیورپول و آژاکس در شب پیروزی منچسترسیتی و اینتر/ پاری‌سن‌ژرمن در آخرین لحظات پیروزی و صدر جدول را از دست داد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیورپول یورگن کلوپ لیگ قهرمانان اروپا لیورپول یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح

لیورپول برای جایگزینی محمد صلاح روی بازیکن ژاپنی رئال سوسیداد دست گذاشته است.

به گزارش ایسنا، اختلاف اخیر محمد صلاح با یورگن کلوپ باعث شده است تا گمانه‌زنی‌های درباره جدایی این ستاره مصری از قرمزپوشان آنفیلد زیاد شود.

سایت لیورپول اکو مدعی شد که لیورپول برای جایگزینی صلاح روی تاکفوسا کوبو دست گذاشته است و در تلاش است تا این بازیکن را در تابستان جذب کند.

کوبو سابقه حضور در رئال مادرید را در کارنامه دارد. او اکنون در رئال سوسیداد بازی می‌کند و در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته و توانسته ۷ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم بدهد.

البته جدایی یورگن کلوپ لیورپول شاید باعث شود که صلاح در تیم بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم