Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی کشکولی امروز پنج شنبه در مراسم افتتاح مدرسه «کوثر» سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه از حدود چهار سال قبل راه اندازی مؤسسات «کوثر» را در استان از صفر در دستور کار دادیم اظهار داشت: امروز ۱۴ مدرسه «کوثر» در لرستان ایجاد شده و حلقه و چرخه تعلیم و تربیت ما از پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح ۵۰ میلیارد تومان پروژه محرومیت زدایی طی امروز در لرستان عنوان کرد: این پروژه‌های در حوزه‌های مختلف مهندسی، تکمیل سالن‌های صالحین، سالن‌های ۹ دی، احداث و تکمیل حوزه‌های مقاومت، احداث و بازسازی مدارس «کوثر» و… بوده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان داشت: همچنین افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی، ۵۲ باب منزل مسکونی کمیته امداد، کانال‌های انتقال آب کشاورزی، کارگاه اقتصاد مقاومتی، احداث مدرسه در دهستان‌های محروم و… از دیگر پروژه‌هایی است که طی امروز افتتاح می‌شوند.

کد خبر 5343655

منبع: مهر

کلیدواژه: محرومیت زدایی ویروس کرونا یوم الله 13 آبان بوشهر کرمانشاه واکسن کرونا آمار کرونا گرگان شهرداری قم عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران استانداری سمنان پدافند غیرعامل ایلام بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفته در تقویت برنامه تقویت مدارس دولتی به سه گزینه مهم سازماندهی نیروی انسانی  توزیع مناسب تجهیزات  و فضای آموزشی توجه ویژه‌ای دارند
وی درباره افزایش کیفیت آموزشی هم گفت این موضوع فرایندی است که به تدریج اتفاق می‌افتد
توزیع متوازن رشته‌ای دیگر دغدغه متولیان اموزش و پرورش استان است چرا که سهم فنی و حرفه‌ای و کارو دانش در گروه‌های آموزشی با ۳۶ درصد همچنان پایین است و برای رسیدن به سهم ۵۰ درصدی به تلاشی دوچندان آنهم با کمک اولیا نیاز است
دفتر خیرین مدرسه یار هم در اداره کل اموزش و پرورش استان هم پذیرای مشارکت نیکوکاران برای کمک به کودکان نیازمند در راه تحصیل است.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد