Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:34:58 GMT

تهیه و تدوین طرح جامع ورزش و جوانان استان البرز

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۷۸۳۹

تهیه و تدوین طرح جامع ورزش و جوانان استان البرز

ایسنا/البرز  رئیس شورای راهبردی ورزش و جوانان استان البرز از تهیه و تدوین طرح جامع پنج ساله ورزش و جوانان در این استان خبر داد.

مهدی محبی رئیس شورای راهبردی ورزش و جوانان و هیئت ورزشهای سه گانه البرز در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: با توجه به دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان و تاکید مدیر کل ورزش و جوانان این استان طی دو ماه گذشته جلسات متعددی  با متخصصین این امر برگزار شده تا بتوانیم سند جامعه ورزش و جوانان استان البرز را تهیه و تدوین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت سه گانه استان البرز در ادامه به این ورزش اشاره کرد و افزود: تیم جوانان و نوجوانان بانوان استان البرز توانستند با کسب دو مقام قهرمانی و یک مقام سومی و در مجموع شش مدال رنگارنگ در مسابقات آکواتلون و تری اتلون برای ورزش استان به ارمغان بیاورند.

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه به پرهزینه بودن این رشته اشاره کرد و افزود: ورزش‌های شنا، دوچرخه سواری و دو میدانی جزو اصلی‌ترین ورزش‌های سه گانه در المپیک هستند که این ورزش در استان البرز به دلیل بالا بودن هزینه کار را برای ورزشکاران سخت کرده است

وی تصریح کرد: هزینه بالای خرید دوچرخه، استخر و نبود پیست مخصوص دو و میدانی در نقاط مختلف استان مهمترین مشکل ورزشکاران این رشته است. است.

محبی اظهار کرد: تلاش کردیم در تمامی مسابقات کشوری شرکت تا بتوانیم ورزشکاران این رشته مهیج و پر طرفدار را ارزیابی کنیم.

وی خاطر نشان کرد :آینده خوبی در انتظار ورزشکاران این رشته در استان البرز است و امیدواریم با حمایت بیشتر بتوانیم قهرمانان بنامی از استان البرز راهی مسابقات جهانی کنیم.

به گزارش ایسنا سه گانه یکی از رشته‌های المپیکی است که شرکت‌کنندگان در رشته‌های شنای ۱۵۰۰ متر، دوچرخه سواری ۴۰ کیلومتر و دوی ۱۰ کیلومتر با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی استان البرز مهدی محبی ورزش و جوانان استان البرز سه گانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند