Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین میش‌مست در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد در خصوص آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی خراسان رضوی توضیح داد: با توجه به بارش نزولات جوی در سطح جاده‌های استان وضعیت ترافیک در تمام محور‌ها مخصوصا در محور مشهد به سمت چناران و همچنین در بزرگراه شهید شوشتری و جاده بهشت رضا به سمت مشهد و فریمان پرحجم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به شدت بارش‌ها در محورهای شهید شوشتری، مشهد به نیشابور، سبزوار به سمت تربت‌حیدریه و محور‌های کلات، چناران و قوچان سطح تمامی این معابر لغزنده است.

وی با بیان اینکه هم‌اینک شاهد بروز پدیده مه‌گرفتگی در گردنه‌های گوجگی، تیوان و مزداوند هستیم، عنوان کرد: متأسفانه به علت شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات آغازین صبح امروز و لغزندگی معابر شاهد واژگون شدن خودروهایی که سرعت مطمئنه و احتیاط را رعایت نمی‌کنند هستیم به طوری که واژگونی چندین دستگاه خودرو به شکل خسارتی در جاده نیشابور به سمت سبزوار و همچنین ۸ فقره تصادف و واژگونی در مسیر نیشابور و تربت‌حیدریه و فریمان به مشهد گزارش شده است که تمام این سوانح خسارتی بودند.

میش مست به تمام رانندگان توصیه کرد: با توجه به لغزنده بودن سطح معابر حتما با صبر و حوصله و سرعت مطمئنه متناسب با این شرایط جوی و رعایت تمام موارد احتیاطی مانند بستن کمربند تردد کنند.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس راه خراسان رضوی لغزندگی جاده های خراسان رضوی واژگونی خودروها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت

به گزارش قدس خراسان، یوسف بنی اسدی اظهار کرد: در حال حاضر بارش باران، راه‌های اصلی و فرعی در شهرستان‌های زاوه، سبزوار، طرقبه - شاندیز، فریمان، خوشاب، جوین، مشهد، نیشابور، رشتخوار و کوهسرخ را تحت تاثیر قرار داده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: جاده رشتخوار-تربت حیدریه، جاده ترانزیتی درگز- قوچان و بزرگراه تربت حیریه -باغچه نیز به واسطه بارش باران لغزنده گزارش شده است.

وی گفت: با توجه به وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی، جاده عشق آباد- بردسکن همچنان مسدود است، لذا رانندگان برای سفر به استان خراسان جنوبی مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران
  • جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی