Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه با اشاره به جنگ‌افروزی آمریکا در جهان، گفت:بیش از ۴۰ جنگ بزرگ در ۴۰ نقطه جهان محصول سیاست آمریکا در عالم است.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی که در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در تهران برگزار شد، اظهار داشت: خداوند متعال را سپاسگزارم که در این روز الهی، در این مکانی که یکی از حماسه‌های جاودان و بزرگ تاریخ اسلامی و انقلاب اسلامی یعنی خاتمه دادن به حضور سلطه‌طلبانه استکبار با محوریت آمریکا رخ داده است، توفیق حضور در جمع خواهران و برادران مومن و انقلابی و مقاوم این سرزمین را یافته ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز برای ملت ایران روز پیروزی بزرگی است، غلبه بر بزرگترین امپراطوری تاریخ بشر یعنی آمریکا است. ۱۳ آبان ۱۳۵۸ در آن هنگام که آمریکا در اوج قدرت سیاسی و نظامی و اقتصادی خود به سر می‌برد و هنوز ملت ایران در آغاز یک انقلاب شکوهمند سازه‌های عظیم قدرت امروزی خویش را ایجاد نکرده بود، انقلابی بزرگ در بطن و متن آن انقلاب اسلامی شکل گرفت.

سرلشکر سلامی ادامه داد: این شجاعت و ایستادگی در فضای آن روز جهان یکی از شگفت‌انگیزترین واقعیت‌های تاریخی هم برای بشر و هم برای ملت ایران است. ما با آمریکایی درگیر شده بودیم که تاریخ عالم و جغرافیای جهان در نقطه به نقطه آن از تجاوزگری‌ها و مداخلات تهاجمی و اشغال‌ها و کودتاها لبریز بود و رنج می‌برد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به جنگ‌افروزی آمریکا در جهان، گفت:بیش از ۴۰ جنگ بزرگ در ۴۰ نقطه جهان محصول سیاست آمریکا در عالم است. او علیه اروپا، آفریقا، آمریکای جنوبی، شرق دور، خاور میانه و روسیه در همه جا جنگیده است. بیش از ۸ میلیون کشته محصول جنگ‌های مستقیم آمریکا است. بیش از ۲۰۰ مداخله در امور داخلی کشورها در حد کودتا، تحریم اقتصادی، جنگ نظامی و فتنه‌های داخلی محصول سیاست یک ابرقدرتی است که در طول تاریخ حیات سیاسی خود اراده کرده بوده با گسترش قدرت نظامی، اهداف سیاسی را دنبال کند. ۷۵۰ پایگاه نظامی آمریکا در جهان هرکدام با دایره‌ای از یک تأثیر سیاسی تلاش کرده است تا سیطره سیاسی فراگیری را در جهان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه آمریکا کارخانه تولید دیکتاتورهای در تمام عالم بوده است، گفت: از فردیناند مارکوس در فیلیپین تا جعفر نمیری در سودان تا پینوشه در شیلی و فرعون‌های مصر و شاه ایران و سلاطین حاکم بر بسیاری از کشورهای عربی، مملو است از دیکتاتورهایی که از رحم نظام سیاسی آمریکا پا به عرصه وجود گذاشتند.

سرلشکر سلامی ادامه داد: او که مجسمه آزادی دارد، بیشترین آمار خفقان و به دار کشیدن آزادیخواهان عالم و تولید دستگاه‌های شکنجه و آموزش فنون شکنجه برای به بند کشیدن آزادیخواهان را هم دارد. او تنها قدرتی است که دو بار از سلاح هسته‌ای علیه بشریت استفاده کرد و صدها هزار انسان را خاکستر کرد. او کسی است که در ایران با کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، رژیم شاهنشاهی را مستقر و آزادیخواهی و مشروطه خواهی را از جغرافیای سیاسی ایران حذف کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لانه جاسوسی اخبار داغ سردار سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)

            منبع : فرادید ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم) سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم) نحوه برش و فرآوری ویژه هزاران ماهی مرکب غول پیکر در کارخانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • ایران جزو چهار کشور نخست دنیا در حوزه سدسازی است
  • پنل خورشیدی چسبان ، تولید انرژی رایگان برای همه (فیلم)
  • فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)
  • فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا /
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا