Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:01:07 GMT

حجت‌الاسلام خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۸۱۰۴

حجت‌الاسلام خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نماز جمعه این هفته تهران، ۱۴ آبان ماه در دانشگاه تهران، به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین، سید احمد خاتمی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

طبق روال، ساعت ۱۰ صبح درهای ورودی دانشگاه تهران به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5343707

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سید احمد خاتمی تهران مجلس شورای اسلامی صحن مجلس ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف محمد مخبر هیئت دولت دولت سیزدهم برجام شورای نگهبان ایران وزارت امور خارجه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی سیدابراهیم رئیسی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد

آیت‌الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران صبح امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: آنچه ایران اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی انجام داد یک کار الهی بود. کاری بود که بر اساس قرآن صورت گرفت.

وی افزود: این حمله، حمله تنبیهی و عملیات وعده صادق بود و بخشی مربوط به گذشته است. آن بخشی که مربوط به گذشته بود را زدن و محکم زدیم. بخشی نیز مربوط به آینده است، آنچه مربوط به آینده است اگر دوباره غلط را تکرار کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تری خواهند خورد
  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • خطیب نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران