Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@10:41:47 GMT

دستگیری صیاد پرندگان شکاری در اسفراین

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۸۱۸۶

دستگیری صیاد پرندگان شکاری در اسفراین

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   علی فرجی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسفراین گفت : از فرد متخلف یک بهله قرقی و دو قطعه یاکریم و سایرادوات پرنده گیری کشف و ضبط شده و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردید.

بیشتر بخوانید 

دستگیری شکارچیان غیرمجاز کبک د ر گرمه

لازم به ذکر است طبق قانون شکار و صید جریمه صید یا شکار هر بهله قرقی به لحاظ مطالبه ضرر و زیان مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال و هر قطعه یاکریم مبلغ ۵۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شکار غیر مجاز محیط زیست خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال در هر روز افزایش یافت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با اعلام بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت. 

بر اساس این گزارش، همچنین هر مشتری حقیقی مجاز است از تمامی حساب‌های خود در هر مؤسسه اعتباری، روزانه مبلغ دو میلیارد ریال را به صورت غیرحضوری برداشت کند. این آستانه (حدنصاب) پیش‌تر معادل یک میلیارد ریال تعیین شده بود.

دیگر خبرها

  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • دستگیری متخلف شکار و صید در بندرلنگه
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین