Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، مجید جوادیان زاده در مراسم تجلیل از برگزیدگان صنعت چاپ گفت: صنعت چاپ با وجود کرونا و برخی از مشکلات همچنان با قوت به کار خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: استان یزد بر اساس آمار رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد به عنوان یکی از سرامدان صنعت چاپ در کشور است و با دارا بودن ۱۱۸ چاپخانه در این زمینه فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از افتتاح بزرگترین چاپخانه اُفست کشور در یزد طی بهمن ماه خبر داد و تصریح کرد: این اتفاق مثبت سبب شده تا در تکنولوژی صنعت چاپ، صادرکننده محصولات چاپی شویم.

جوادیان‌زاده خواستار ارائه تسهیلات دولت برای ارتقای صنعت چاپ در استان شد و گفت: ایجاد شهرک چاپ و ارتقای چاپخانه‌های سنتی از جمله مواردی است که باید با حضور مسئولان استانی برنامه‌ریزی شود.

در پایان این مراسم از برگزیدگان صنعت چاپ تجلیل شد. بر این اساس در بخش کارگران، مدیران داخلی، پیشکسوتان و کارگران فنی چاپخانه‌ها، حجت میرشمسی، سعید شایق، مصطفی سعیدنیا، محمود شادکامی و در بخش چاپخانه‌های نمونه نیز چاپخانه نگارفن حسن نجیب و چاپخانه سینا روح الله فرح انتخاب شدند.

در بخش چاپخانه‌های شهرستانی نیز فلاح مدیر مسئول چاپ فجر تفت تجلیل شد.

46

کد خبر 1569908

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد صنعت چاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد

دریافت 20 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6090576

دیگر خبرها

  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد