Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمید زارعی روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان در شهر خورموج مرکز این شهرستان افزود: ۱۳ آبان روز تجلی جوانان و نوجوانان غیور این سرزمین در تاریخ است که به عنوان نگینی درخشان می‌درخشد.

زارعی با بیان اینکه دانش‌آموزان جوان و نوجوان رکن اصلی حادثه ۱۳ آبان هستند، افزود: سیزدهم آبان ماه به عنوان برگ زرینی در تاریخ کشور ایران، یکی از رویدادهای مهم و خجسته دوران انقلاب اسلامی است که دانش‌آموزان این روز را با وحدت، هم‌فکری و ایثار در راستای آرمان‌های انقلاب به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: پس از گذشت بیش از چهار دهه از این روز تاریخی امروز ما وظیفه داریم با فریادهای رسا در راه استقلال و آزادی و مبارزه با استکبار جهانی گام برداریم.  

زارعی اظهار کرد: نام‌گذاری روز دانش‌آموز حاوی پیام‌های ویژه‌ای است که مهم‌ترین آن اعتماد به جوانان و نوجوانان برای سرافرازی و موفقیت این سرزمین است.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان ایران‌زمین همواره با خلاقیت و نوآوری به دستاوردهای علمی بالایی رسیده‌اند و با کسب مقام‌های برتر در عرصه‌های بین‌المللی عزت و افتخار را برای کشور به ارمغان آورده‌اند و مایه مباهات شده‌اند.

همچنین به این مناسبت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی ۱۰۰ جلد کتاب به دانش‌آموزان اهدا کرد.

برچسب‌ها روز مبارزه با استکبار بوشهر روز دانش آموز شهرستان دشتی خورموج سیزده آبان کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز مبارزه با استکبار بوشهر روز دانش آموز روز مبارزه با استکبار بوشهر روز دانش آموز شهرستان دشتی خورموج سیزده آبان کتاب ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در مراسم گرامیداشت و تکریم مقام معلم در شهرستان فامنین گفت: پیشرفت کشور از مسیر توجه به آموزش‌ و‌ پرورش می‌گذرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: اگر کشوری به سوی پیشرفت قدم بردارد، باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند تا نسلی همانند ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار شهید معلم تربیت شوند که در راه مانایی ایران اسلامی جان خود را هدیه کردند.

او تصریح کرد: سطح فرهنگ‌ها، بینش‌ها و ارزش‌ها در خانواده‌ها متفاوت است از همین رو محلی که می‌تواند یک تعادل خاص بین دانش‌آموزان ایجاد کند، آموزش‌و‌پرورش است تا دلبستگی و وابستگی‌های دینی، ملی، اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی را سرلوحه دروس قرار دهد.

استاندار همدان گفت: ایران قوی تمام تلاش و توان خود را برای تقویت آموزش‌و‌پرورش در زمینه ارتقای محتوا با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین و توسعه زیرساخت‌ها به کار بسته است.

دیگر خبرها

  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟