Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مردم خراسان جنوبی امروز در جای جای این استان کویری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شعار استکبار ستیزی سر دادند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، 13 آبان ماه امسال هم مانند سال گذشته هرچند متفاوت تر از سال‌های قبل با  وجود کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

13  آبان ماه یادآور روزهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و نشان دهنده این است که مردم ما  15 سال قبل از انقلاب قصد داشتند تا رژیم فاسد شاهنشاهی را کنار بزنند چرا که هدف مردم از این اقدامات  این بوده که پس از کنار زدن رژیم شاهنشاهی یک حکومت اسلامی و سالم برای خود ایجاد کنند و برای خود تصمیم بگیرند.

هرچند سال‌های زیادی می‌گذرد اما ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار کم نشده است و حضور درصحنه همچنان نشان می‌دهدکه حضورشان رمز افول سلطه استکباری آمریکا است.

 امروز در برخی از نقاط خراسان جنوبی  اجتماعات مردمی درمیادین شهرهای استان با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار شد و بار دیگر مش‌تهای گره کرده و شعارهای مرگ بر استکبار طنین انداز شد.

امروز اجتماع روز 13 آبان در شهرستان بیرجند در میدان قدس، در خوسف در فضای باز صحن هیات حسینی، در اسدیه در بلوار مرزداران، در زیرکوه در فضای باز صحن مصلی شهر، در فردوس در صحن امام زادگان سید محمد و سید ابراهیم و در قاین در فضای باز صحن مصلی، در سربیشه در گلزار مطهر شهدا، در سرایان در گلزار شهدا، در طبس در میدان امام خمینی و در نهبندان در گلزار شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

مردم خراسان جنوبی در حالی امروز شعار استکبار ستیزی را سر می‌دادند که پلاکاردهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را در دست داشتند و از اقدام شجاعانه سپاه مقتدر در برابر جنایت دزدی روز گذشته آمریکا شعار دادند.

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۸۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند

هواشناسی: امروز بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند. احتمال طغیان رودخانه‌ها در سیستان‌وبلوچستان وجود دارد.

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی/ ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری
  • برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه تصمیم‌گیری می‌شود
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"